/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
tips
Fra : binky
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 24-03-04 19:28

Jeg har klikket på interesser, men hvad gør jeg så, hvis jeg f.eks. har et tip til hus og have. Jeg er måske lidt langsom i opfattelsen, men krummer er jo også brød.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 24-03-04 19:29

Vis alle emner ovre t/venstre--hus have--stil spgm

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 24-03-04 19:30

undskyld -skriv tip

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-03-04 19:30

Hvis du står på seneste 25 eller startsiden kan du vælge Vis alle emner i menuen til venstre og der finder du Hus og have

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 24-03-04 19:31

Gå ind i f.eks. hus/have, og i venstre trykker du på skriv et tip.

Der ud over burde du læse kom godt i gang øverst til venstre.....

Vekommen til....

Mordex.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 24-03-04 19:32

Hej Binky
Når du er tilbage på denne side kan du lige under " bruger online" se en gruppe som hedder emner - underpunkt skriv et tips - - gå ind under dette og skriv dit tips
god fornøjelse
krakgt

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 24-03-04 19:44

Tak for svaret Mordex.
Jeg prøvede og det virkede