/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
uoverskueligt
Fra : binky
Vist : 315 gange
50 point
Dato : 24-03-04 19:04

Jeg er ny bruger af kandu, og jeg synes, at jeg ser mere og mere godt her, men jeg har et problem med at finde tilbage til f.eks. tips. Jeg synes ikke, det er særligt overskueligt, men det er måske mig, der er forkert på den?
mvh binky

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 24-03-04 19:05

Har du prøvet "Seneste 25" i venstre side?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-03-04 19:12

Hvis du går ind i venstre side under interesser, får du alle emner op.
Klik på det område du vil undersøge, og detnæst klik igen i venstre side under eksempelvis tips.

Så kan du se alle tip under pågældende interesseområde.

Prøv dig frem ved lidt af hvert og du vil finde ud af at det er ret nemt, når man har lært systemet.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-03-04 19:12

Hvis du går ind i venstre side under interesser, får du alle emner op.
Klik på det område du vil undersøge, og detnæst klik igen i venstre side under eksempelvis tips.

Så kan du se alle tip under pågældende interesseområde.

Prøv dig frem ved lidt af hvert og du vil finde ud af at det er ret nemt, når man har lært systemet.

ellebye

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-03-04 19:20

Jeg vil prøve det, tak for svarene. Al begyndelse er svær.

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 24-03-04 19:47

Tak for svaret Mordex.
Det var det mest gennemskuelige
Hej binky