/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
counter strike Mod
Fra : chahin
Vist : 257 gange
50 point
Dato : 24-03-04 15:22

hej alle sammen.

jeg kunne godt tænke mig Mod til cs.

er der ikke en flink fyr, som kan give mig en rigtig god link til cs Mod, jeg kunne tænke mig de bedste og mest brugte Mod.

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 24-03-04 17:11

CS er egentlig selv et mod til half life, men du kan downloade day of defeat samt team fortress her http://www.planethalflife.com/

Har ikke selv prøvet team fortress, men syntes day of defeat er ret godt

du skal oprette dig som bruger´for at downloade, men det er gratis

Jeg vil gerne anbefale dig Enemy Territory (det er ikke et Half life mod) men et fuldt gratis spil som du kan downloade. Er selv stoppet med cs for at spille det istedet

http://www.dailyrush.dk/files/modifications/265/download/

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 24-03-04 22:46

er den beder en counter strike

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 24-03-04 22:46

er den beder en counter strike

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 25-03-04 07:39

Du mener andre end day of defeat og team fortress på http://www.planethalflife.com/ ?

Kommentar
Fra : SirJacovits

Dato : 12-04-04 16:06

Chatin - Man kan ikke sige om noget er "Bedre" end CS. Det er anderledes...

Personeligt er jeg ikke stor CS fan og kan også anbefale Wulfenstein: Enemy territory... Det er fedt, det kræver holdarbejde, det er gratis og grafikken er god.

Der findes ingen mods til CS men der findes Plugins...

Ved at bruge programmet All-seeing eye kan du sortere hvilke plugins du gerne vil spille med.

Du kan blandt andet spille med superkrafter, du kan spille diablo eller warcraft plugin hvor du får level up's og så videre...

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 12-04-04 18:36

ok, men hvor kan jeg få denne program

Kommentar
Fra : PANO