/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
SRI LANKA!! Anbefalinger?!
Fra : a_h_nielsen
Vist : 827 gange
72 point
Dato : 24-03-04 12:08

Min kæreste og jeg tager til Sri Lanka i september, og vil blot høre hvilke steder på Sri Lanka der kan anbefales, hvis man gerne vil undgå de værste turist-fælder, og vægter at kunne være lidt isoleret....?Hvor skal man søge hen for fed dykning?
På forhånd tak

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 24-03-04 12:10
Accepteret svar
Fra : kundal

Modtaget 72 point
Dato : 08-05-04 21:53

Hej

I 1992 besøgte jeg selv Sri Lanka og kan varmt anbefale Hikiduwa. Vi oplevede ikke nogle ubehagelige mennersker, men naturligvis skal man altid være på vagt.
Ud for Hikiduwa ved jeg der findes en del skibsvrag, og der er også dykkerskole. Ellers kan det anbefales at besøge den lokale zoo, skildpaddeopdræt, Buddas tempel(Kandy), højlandet. Jeg vil ønske jer en god tur, det er alletiders oplevelse. Bare det var mig, øv øv.

Helle Kundal

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen