/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Porta potti revnet
Fra : jofoost
Vist : 1019 gange
100 point
Dato : 23-03-04 18:57

Hejsa

mit PortaPotti Camping toilet har fået en revne i det ene hjørne, har nogen en god ide til hvad
man kan lappe det med.

jofoost

Accepteret svar
Fra : sigmatau

Modtaget 110 point
Dato : 23-03-04 19:05

prøv evt med silicone

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 23-03-04 19:13

Hej jofoost. Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvor du befinder dig i landet, men i Esbjerg findes der et firma der hedder JLT Teknik, og de bor Brolæggervej 12, 6710 Esbjerg V. De har specialiseret sig i den slags. De svejser blandt andet kåber til motorcykler, og lakerer så man ikke kan se at der har været skader. Hvis du ikke kan komme dertil på grund af afstanden, kunne du måske ringe til dem på tlf. 76119800. Det kunne jo være at de så kunne henvise til tilsvarende firmaer andre steder i landet. god jagt.
Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : jofoost

Dato : 24-03-04 06:20

Tak for svaret sigmatau.