/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pallebhansen
Fra : Mordex
Vist : 312 gange
100 point
Dato : 23-03-04 18:13

Som lovet for
http://www.kandu.dk/dk/spg/36468

Mordex.

Kommentar
Fra : bws16

Dato : 23-03-04 18:15

hva mener du med det

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 23-03-04 18:18

Nå ja du føler West har snydt dig med den krumtap, men jeg tror alligevel at andre forhandlere, ville havde sagt det samme som dem.
Det er nu ikke fordi jeg mangler point, for det er alligevel rart at kunne hjælpe andre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-03-04 18:20

Vil du så ikke forklare mig, hvad jeg har gjort forkert? Hvorfor er nålelejet blevet mindre? Er det min skyld?

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 23-03-04 18:20

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-03-04 22:30

Det er svært at sige hvis skyld, men iflg. købeloven skal du bevise at varen havde en fejl. Og hvis du vidste den havde en fejl, havde du jo nok sat den i. I alle tilfælde er det et held at den ikke ødelagde krumtaphuset mm.
Du har ikke før nævnt at nålelejet er blivet mindre, men at øjet i plejlstangen var ødelagt og "for stort nu".
Men om han skulle have givet dig et forkert nåleleje, finder vi vel aldrig ud af.
Men jeg kan da godt forstå at du ikke vil handle der mere, men til gengæld tror jeg mange andre forretninger ville havde gjort det samme. For de kan nok ikke få byttet varen fra deres leverandør, som Bilka eller andre store forretninger kan.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-03-04 22:36

Når man har handlet for næsten 10.000kr. i løbet af 9 mdr samme sted, så bliver man sgu sur når man får en tap tilbage med information om at den intet fejler.
Nå, lad os glemme det hele. Tak for hjælpen Palle. Og hvis du kommer i tanke om hvad den blå og mindre plejstang kan skyldes, vil jeg meget gerne høre om det.

Ha´ en fortsat god aften, og vi ses nok herinde......

Mordex.