/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Formular der skal sendes
Fra : Martin_c
Vist : 800 gange
20 point
Dato : 23-03-04 17:38

Hvordan får man indtastet en mail adr. som en formular skal sende til...

Eller er der nogle som trin for trin kan fortælle mig hvordan sådane n virker...................

H J Æ L P ! ! ! ! !

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 23-03-04 17:48

Du må kunne finde løsning på din udbyders supportside. der plejer at stå hvordan man sætter koderne ind de rigtige steder, det kan nemlig være forskelligt fra den ene udbyder til den anden.

Lis

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 23-03-04 18:05

Det gør der ikke?

Hvad så

hilsen martin

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 23-03-04 18:09

Et eller andet sted må der stå noget. Har du prøvet på FAQ??

Hvem er din udbyder (der hvor siderne ligger)

Lis

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 23-03-04 18:40

Jeg er ikke dum..... * LOL *

jeg har surftown...............

LOL

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 23-03-04 18:53

Nej det tror jeg heller ikke. Jeg kender dig jo ikke så jeg ved ikke hvor meget du kender til disse ting.

Kig på denne:
https://cp.surftown.dk/psoft/servlet/psoft.hsphere.CP/demowebhotel/3054_0/psoft.hsphere.CP?template_name=kb/view.html

Lis

Accepteret svar
Fra : bokke31

Modtaget 20 point
Dato : 23-03-04 20:16

prøv inde på http://www.s2a.dk !!!

Godkendelse af svar
Fra : Martin_c

Dato : 21-05-04 12:32

Tak for svaret bokke31.