/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Teil - tak for hjælpen
Fra : KooL
Vist : 514 gange
21 point
Dato : 23-03-04 10:46

Hej Teil.
Jeg har ledt længe efter en person, uden held.
Jeg så i en enden thread at du brugte Eniro til at finde personer.
og weeee - det lykkedes for mig der :D

Tak for hjælpen :)

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 23-03-04 10:58

ok - det var måske ikke det fede tidspunkt med al den snak om point bytteri.
Jeg blev bare så glad, og det er jo ikke en guldgruppe jeg udlevere.

Mvh KoL

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 31 point
Dato : 23-03-04 11:21

Velbekomme Kool.
Vi tager chancen og risikerer mudder og andet snavs i computeren.
http://www.eniro.dk/
http://dgs.tdconline.dk/tdconline/dgs/whitefront
http://www.krak.dk/
De tre link´s er til stor hjælp når jeg søger efter personer, virksomheder
eller kort, se afstande finde router og køretid.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 11:29

Som aktiv deltager i snakken om pointbytteri: giv alle de point du vil, som tak for et godt svar! Det rager ikke andre hvad du bruger dine point til!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-04 11:31

Det er hele tre gange (syv) det går da virkeligt ikke.

Godkendelse af svar
Fra : KooL

Dato : 23-03-04 11:43

Tak for svaret Teil.
Kendte de to sidste. men havde ikke held der.
Nææ 3 x 7 er hvad man for ud af at svarre på et spørgsmål som ikke er stilt - heehe :P tilgengæld for du "Exraordinær god besvarelse" af samme grund - det må man da sige er imponerende.
Jeg har flere points til rådighed men vil gerne kunne give ordenligt ud , nå jeg render ind i et stort prob.
Jeg bruger Kandu i forbindelse med min skole, så det skal gå tjept nogle gange, og har set at det virker bedre med 200 points end 2 :)

Anyway, nyd de 21 points - it's all yours :D

Mvh KoL
NB: så det i denne thread: http://www.kandu.dk/dk/spg/36438

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 23-03-04 11:46

nåede det oxo lige inden en time - hehe 3 min fra...
så der var jo lige 10 oveni :P

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-03-04 11:47

kool > uanset diskussionerne om pointbytteri, så skal du bare give point efter hvad du syntes et svar er værd, du har trods alt et alibi for at gøre det.
Yderligere har teil sat 3 gode links mere på, så glem alt om at nogen måske kaster mudder, det er dem der kaster der har et problemet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 23-03-04 11:53

Tak BentJuul og IDEAN.
Jeg vil jo nødig træde folk som kan hjælpe mig over tæerne.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-03-04 11:59

Kool > du skal ikke tænke så meget over at om spørgsmålet skal godkendes inden en time, det behøver det ikke, det er svarene der skal komme med svar inden en time for at få bonus point. Jeg går ud fra at det er det du mener i dit indlæg kl. 11.46. Bare til din orientering.

//bentjuul

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 23-03-04 12:17

Ahhh..
oki :)