/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Østjysk MC 35+
Fra : Botgaard
Vist : 1030 gange
50 point
Dato : 22-03-04 22:58

Er der nogen, der kender noget til en motorcykelklub ved navn: Østjysk MC 35+? Fik et nummer udleveret til dem, men det virker ikke. Nummeret er 40205822. Er der nogen, der kender til et andet nummer eller en anden måde,at komme i kontakt med dem på?

Peter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-03-04 23:03

Prøv at søge på nr og eller klub, på krak, eniro, tdc o.s.v.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-03-04 23:04

Nogle telefonbøger har et foreningsregister.

Kommentar
Fra : Beezer

Dato : 22-03-04 23:26

Det kan være et taletidskort.
Mvh
Beezer

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-04 07:00

Prøv at kontakte en af disse personer som startede en mc-klub i Hasselager i Østjylland for fem år siden, med ældre (hovedsalig engelske) motorcykler som omdrejningspunkt. Klubben hedder idag MC-NEPTUN og holder til i Brabrand. http://www.mc-neptun.dk/index.htm

Kristian: 8625 9002

Flemming: 8657 2540

Hasse: 8693 6923

De kan givetvis fortælle dig om hvad der "rø'r sig" i deres lokalområde.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 23-03-04 08:48

Hej Botgaard
Prøv sog på Google skriv mc-klub,søg på sider på dansk der kommer 949 søgninger som har med dk mc klubber at gøre .
Du kan gøre det samme på ni(nyheds-indeks)søgningen kommer med 560 eks.
Jeg har skimmet dem lidt synes dog ikke at der er en klub der hedder sådan,prøv at kig ,held og lykke.
mvh eskild

Kommentar
Fra : Beezer

Dato : 23-03-04 19:42

Hej Palle.
Ang. MC Neptun. Det er kun ejere af engelske cykler som kan optages som fuldgyldige medlemmer. Vi har dog et par stykker som kører ikk engelsk , du optages som støttemedlemmer. Personligt har jeg aldrig hørt om MC 35+, men vil forhøre mig i klubben på torsdag hvor vi har klubaften.
Venlig hilsen
Jørgen Glavind
Sekretær og webmaster
www.mc-neptun.dk

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 23-03-04 23:31

Der stod vist et eller andet om dem i et af de sidste MC-Touring-nyt i 2003, men jeg er først blevet medlem af MC-Touring Club i januar 2004. Men nummeret, der blev henvist til var 40205822. Men det virker ikke.

Peter.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 30-03-04 01:12

Problemet er vist løst. Jeg fandt et link til dem på FDM med telefonnummer og det hele. Det var dog ikke på det nummer, som jeg havde fået oplyst. Nummeret er 40295822. Men hvad nu med pointsene? Kan jeg give mig selv dem eller hvem skal have dem?

Peter.