/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvem kan finde en der vil...
Fra : Mr.Stock
Vist : 345 gange
400 point
Dato : 06-05-02 17:51

hvem kan finde en der vil sælge mig en sort spoiler der passer til min sonic! det skal enten være en spoiler fra en rally eller den originale sonic gp spoiler!!
tjjaaa for jeg ka ik finde nogen! den der finder en der har sådanm en til salg for point'sne!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 00:40

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:hiCC8.2692$ek6.84914@news010.worldonline.dk...
> hvem kan finde en der vil sælge mig en sort spoiler der passer til min
> sonic! det skal enten være en spoiler fra en rally eller den originale
> sonic gp spoiler!!
> tjjaaa for jeg ka ik finde nogen! den der finder en der har sådanm en
> til salg for point'sne!

Prøv at kigge på www.aprilia-scooters.dk

Mads

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 11-05-02 01:34

øøhh den skal være brugt, da en ny koster 582,50 kr! sååå! en brugt til mig!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-05-02 14:13

Prøv at abonner på nyhedsgruppe: dk.marked.privat.knallert

og opret spørgsmålet der!

I den gruppe sælges og købes der tilbehør m.m. til knallerter og scootere.

Når du søger efter nyhedsgruppe så søg evt. først på: dk.marked.privat derefter kan du vælge knallert. Hvis du ikke kan få gruppen frem ved at skive hele navnet.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Dingse_tp

Dato : 22-06-02 15:16

DU kan gå ind på
http://www.aprilia-scooters.dk/product.asp?product=46&page=3
DER KAN DU KØBE EN ORGINAL SPOILER OG MEGET MERE
HUSK....DU SKLA KØBE BESLAG TIL DEN.....
MVH BJARKE
HÅBER DET VAR SVARET

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 02-07-02 15:57

Kig i den blå avis, eller hos www.T.Hansen.dk han handler med alt og er rimlig billig.
Håber det kunne hjælpe.....

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 03-07-02 15:56

øhh nu har jeg en men kan ikke monterer den jeg har beslag.. nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Dingse_tp

Dato : 05-07-02 21:29

hvad mener du.
med at montere den ???
eller hvad??

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 07-07-02 15:10

med at monterer den jaa... eller bare en guide?!

Kommentar
Fra : Dingse_tp

Dato : 07-07-02 18:03

følger der ikke en guide med til den?
jeg mener at du kan få en forhandler til at montere den hvis de sælger aprilia sonic!
DEt koster men hvor meget aner jeg ikke .