/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lyrik..
Fra : mikael_hanna
Vist : 492 gange
500 point
Dato : 22-03-04 17:06

Jeg vil meget gerne have en objektiv vurdering af mine gamle digte, som jeg engang publicerede under digte.dk.
Så hvis i går ind på digte.dk og leder under "alfabetisk oversigt over forfattere" og "m-o" klikker på "Mikael Johannsson", så finder i mine "gode" gamle tanker. Jeg vil faktisk give 500 points til en som gider ligge nogle positive/negative kommentarer derinde.! Jeg har desværre kun mulighed for at give point til en af jer, men mon ikke vi finder ud af det..!

Mikael-drengen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 17:47

Det er dine digte der bla hedder, Ensomhed, Jeg flyver,Jeg drikker Ikke???
Mvh sune

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 22-03-04 17:59

Jepsen Sune..! Det er mine digte.:!

Mikael

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 18:04

Ok det tager sku lige et par dage *ss*
Vi snakkes Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 22:44

Hej jeg har oprettet mig som bruger hvilket man jo skal være for at give respons men jeg har også selv et par tekster jeg godt ku tænke mig at hører andres meninger om såe men der kan godt gå et par dage stod der før man bliver accepteret
Mvh Sune

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 23-03-04 09:14

Hov dét var faktisk ikke meningen... Før kunne man bare gå ind på siden og lave en kommentar uden at man skulle være forfatter på siden. Jeg vil faktisk bare gerne have noget konstruktiv/objektiv kritik til mine digte... Nå men så er det jo IHVERTFALD 500 værd til den som ligger nogle brugbare ting derinde..!

Mikael

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 27-03-04 13:55

flotte digte!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 16:34

Jeg er lige blevet afvist i dag pga mit navn sunowich hmmm jeg havde ellers også et par tekster nå må se om der er et andet nick jeg ka få accepteret
Mvh sune

Kommentar
Fra : PaoloPernille

Dato : 27-03-04 22:33

dine digte er virkeligt rammende. Det er nogle digte som får mig til at tænke på mange ting. Jeg er en stor beundre af Lyrik, og jeg sætter utrolig stor pris på mennesker der forstår at udtrykke sig på denne måde som du forstår at udtrykke dig på.....
Du kan sagtens tillade dig at være stolt af disse digte...

Med Venlig Hilsen Pernille Hansen

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 17:14

Jeg har læst dine digte på digte.dk, og det slog mig at de næsten alle sammen var negative og virkede selvdestruktive. Men´jeg synes, du rammer noget, som vi nok allesammen føler eller har følt. Der var nogle enkelte, som virkede "varme", men ellers var det ligesom, at tristheden lyser ud af digtene. Jeg kunne genkende meget.
Jeg håber ikke, dine digte er selvbiografiske, for så har du det da ikke godt.
Jeg kan lide dine digte, for de er lette at læse og som sagt meget rammende.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 18:51

Er det tilladt at printe nogen af dem ud?
mvh
binky
der er jo noget med ophavsret.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 06-04-04 09:17

Man må vel gerne printe dem ud... Ingen kan forhindre dig i dette. Ophavsretten strækker sig vist bare til at man ikke må kopiere og bruge dem på andre sider eller i bøger/digtsamlinger m.m...

Havde næsten helt glemt at jeg havde stillet det her spørgsmål..! Men håber der er nogen derude som kan bruge mine digte til noget..! By the way så er de fleste selvoplevet (dog ikke fiktion), men det er fortid. Idag er jeg sammen med den dejligste kvinde (Hanna) og er i december måned blevet far. Livet har ændret sig og alt ser lysere ud. Det er derfor der ikke er nogle nye digte på min side, jeg kan ikke lide sukkersøde digte som forsøger at give et forkert indtryk af livet. Livet er hårdt og derfor kan jeg bedst lide at skrive digte som er hårde.!

Nå men videre i teksten ! Hav en god dag.!

Mikael

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 07-10-04 19:26

mikael_hanna -> Fik du en kommentar du kunne bruge ...til noget ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-10-04 09:27

Nej det gjorde jeg ikke..molo.. men du skal da med største glæde få de 500 points, som ingen andre åbenbart vil have..! Så tak for din kommentar.

Mikael

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-04 10:00

Nåeh... det var nu ikke for pointenes skyld, mere fordi spørgsmålet længe havde ligget urørt og jeg med jævne mellemrum 'rydder op' i min historik, ved at tjekke om der er liv i tråden. Her stødte jeg på dit/jeres spørgsmål og var der ikke kommet respons, ville jeg have fjernet fluebenet i næste ombæring, hvorved spørgsmålet ville være blevet slettet fra min liste over enkeltstående abonneringer. Jeg var nemlig af nysgerrighed 'kommet til' at sende en tom kommentar til dette spørgsmål, hvorved det indgik i min historik

Takker alligevel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-10-04 12:12

Ved udmærket godt at det ikke var for points at du skrev.. ville bare gerne have mine ubesvarede væk... og havde glemt det her spørgsmål indtil du kommenterede mig..!!! så du har faktisk hjulpet mig til at huske dette spørgsmål (hvilket jeg nok mest oprettede for at tømme min konto for lidt point), og derfor får du pointsene. Desuden kan jeg se at ingen af de andre som svarede er aktive her mere, så det fornuftigste er vel at give dig dem::!

Mikael