/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
point ?????
Fra : technet
Vist : 547 gange
500 point
Dato : 22-03-04 16:46

hvad skal alt det med point til for ???
okey hvis i vil have point så svar på nogle spg istedet for dette
----- ----- - ---- ------- ----

og hvad er det jeg sidder og regner på lige nu ???

Byte 4:
x = 7 and y = 255
a = 0 or 5 and b = SK[0] + SK[1] + SK[2] + SK[3] + 20
a = 1 and b = 255 or SK[0] + SK[1] + SK[2] + 15 or
SK[0] + SK[1] + SK[2] + 14
a = 2 and b = SK[0] + SK[1] + 11 or SK[0] + SK[1] + 9
a = 3 and b = SK[0] + 11
a = 4 and b = 10

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-03-04 16:48

Det var tarveligt, jeg har ikke chancen for at regne det ud, det 110 år siden jeg har regnet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 22-03-04 16:49

Ups, der en regnefejl i 3. linie !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 16:50

Et regnestykke

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 22-03-04 16:52

Hmm du scripter.. men jeg kender hvist ikkt det sprog
- HTML ? (gæt i tågen)

Mvh KoL

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 22-03-04 16:52

du regner på sandsynligheden for at jeg deltager i det her..!

Mikael

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-03-04 16:53

Men havde det været hexadecimaletal, så havde jeg kunne regne ud at du er ved at programmere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 22-03-04 16:55

Er det ikke formlen til point systemet hos kandu

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-03-04 17:01

her er lidt hælp!
det er noget som alle der har trådløs netværk IKKE er så glade for

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 17:06

Kunne ikke drømme om at køre trådløst.....

Selv i mobil passer jeg på.....

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 22-03-04 17:10

er det så en krypteringsnøgle

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 17:33

Jeg gik ud af skolen i 1963
Jeg blev klejnsmed i 1967
Jeg var soldat i 1968-69
Jeg arbejdede som klejnsmed til 1976
Jeg demitterede som ingeniør i 1980
Siden har jeg ikke regnet, kun regnet den ud. Jo >technet dit budskab er helt klart at man ikke "skal komme sovende" til point.

Beklageligvis er der nogle der her i kandu der ikke forstår vores primær opgave, at hjælpe de almindelige brugere.
Desværre er der kun een instans der i den sidste ende kan gøre noget ved det og det er kandu. Spørgsmålet er så om de gør.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 17:34

og vil, ikke mindste.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 17:37

Det kan kun stoppes hvis man stopper point og belønner på en anden måde (hvis man absolut vil belønne)

Kommentar
Fra : Sibrijo

Dato : 22-03-04 17:40

Man burde vil ikke have point for at hjælpe andre?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 22-03-04 17:45

Vil lige tillade mig vise et kopi af en tekst jeg skrev til et andet "spørgsmål"
Hej igensen..!

Jeg kan faktisk ikke rigtigt se det store problem i "pointbytteriet". Man har jo sin egen fri vilje, og bestemmer selv om man vil deltage eller ej..! Desuden så skader det jo heller ikke rigtigt nogen.. du kan jo stadig få svar på dine spørgsmål, og du kan stadig hjælpe folk med svar. Du skal så bare vælge at se bort fra de spørgsmål som kun er til for at skrabe point. Jeg personligt kan ikke se nogen grund til at samle point så jeg kan vinde en dvd-afspiller eller hvad månedens præmie nu måtte være. Man har vel penge nok til at købe disse genstande, da præmierne alligevel ligger omkring en lille sølle tusse i købsværdi.! der er mange andre steder at gå til for at vinde bedre præmier på nemmere vis en her. Præmien på kandu.dk skal jo bare ses som en lille bonus til en heldig kanduer, ikke som nogen gulerod til at samle points..!
Jeg er på kandu.dk fordi jeg sidder inde med megen alsidig viden som jeg gerne deler med folk. Bare den lille fornemmelse af at jeg har hjulpet en person, giver mig en meget bedre følelse end hvis jeg får 500 point for svaret.. Men det er så bare min ydmyge mening til kandu-verdenen.

Jeg kan da godt komme med en spydig eller sjov kommentar hvis jeg kan se at et indlæg er ment for sjov eller for at pisse folk af..! Jeg deltager gerne i en debat, som jeg kan sidde og smile over bagefter.:!

Nå men nok for den her gang.. jeg vil lige se om jeg ikke har et par points jeg kan dele mellem kanduerne.:!

Mikael
-----

Mikael (igen)

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-03-04 18:35

ellebye >>> ja du er inde på det jeg vil frem til lav noget for dine point
Sibrijo >> helt enig

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\.

og her endnu en hjælp til mit spg for det er et spændende job jeg her har fået af gruppen CORE

hint= wep
_____________________
For i = 0 ... N - 1
P[i] = 0
P[B + 3] = 1
i = 0
j = 0
Generation Loop:
While i < A + 1
i = i + 1
j = j + S[i]
If i or j >= B + 3 Then Fail
Swap(S[i], S[j])
Output z = S[S[i] + S[j]]
P[i] = 1
P[j] = 1
Verification:
If S[i] + S[j] = B + 3 Then Success
Probability Analysis:
j = 0
For i = 0 ... N - 1
If P[i] > 0 Then j = j + 1

nu skulle det være muligt at svare på spg

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 22-03-04 18:43

lyder som om du er ved at hacke netværks SSID

Godkendelse af svar
Fra : technet

Dato : 22-03-04 18:53

Tak for svaret tedd.

det er nemlig helt korekt
jeg er ved at programmere et tool til at scanne wep nøglen

Kommentar
Fra : spiti

Dato : 22-03-04 19:23

det er sjovt at ha point med, men man for super point vis man svare på spg.