/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til alle, der ka finde akkorder ve at hø~
Fra : Mrmoneymaker
Vist : 579 gange
112 point
Dato : 22-03-04 15:05

Hej... jeg har desværre ikke flere end 112 point til rådighed, men hvis jeg kunne ville jeg give 100000 hvis der var nogen der kunne sige mig akkorderne/tabsene til "Rejsesangen" med Drengene fra angora. jeg har et link i bunden af dette spørgsmål, hvor i kan høre (og se) sangen... og hvis i kloge folk kunne høre de forskellige akkorder og skrive dem til mig, enten her på siden eller på min mail: Shsuperstar@hotmail.com så ville jeg blive monsterglad!!!!

Her er linket: http://www.dr.dk/skum/_arkiv/angora/angora_1_06_rejsesangen.asx

på forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : DenMagiskeTangoPirat

Modtaget 122 point
Dato : 22-03-04 16:48

Vers og omkvæd kører C A Dm F G
C stykket er Dm G

Jeg er ikke en mester i at lytte akkorder af men disse kan da bruges til en hyggelig aften med fællesang

Godkendelse af svar
Fra : Mrmoneymaker

Dato : 24-03-04 14:50

Tak for svaret DenMagiskeTangoPirat. men... der hvor du siger at det er en A-akkord, lyder det bedre hvis man tager en Am... men tak... nu har jeg styr på den..