/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Points til idioten.
Fra : Teil
Vist : 558 gange
7 point
Dato : 22-03-04 13:13

Hele 7 point til en tåbe.
Meen hvem ved om der er mere.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 22-03-04 13:15

Tak tak..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 13:16

Teil man må ikke give points til sig selv

Frida...

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 13:18

Kald du bare mig en tåbe/eller idiot for 7 point.

Jeg kan kalde dig det samme uden du får noget for det

Satser du slet ikke på at hente brødristeren hjem?? Jeg vil gerne have den, for den skulle vist have timer og alt muligt

Have a nice day

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 13:19

Frida igen er du genial

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 13:19

Timer og let at rengøre ( har jeg hørt )

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 13:20

Nahh ikke genial, men idiotiske spørgsmål kræver et idiotisk svar

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 13:21

Satans også, jeg er kun blevet dømt Klovn og pointrytter inden for de sidste par dage. Gælder det?

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 22-03-04 13:23

Hej

Jeg vil også være med.....
Jeg må helt klart vinde som jordens største idiot...

Nenita

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 13:23

Jo Frida, du grænser til det geniale

3773: Du fører stort i kampen om den fede brødrister! Og nu henter du 7 point mere....hvordan skal vi andre kunne konkurrere med det? Det er kun dine andre profiler der har flere point

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 13:24

Okay, det har jeg ikke helt styr over. Er det profilen Fridaflip du mener?

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 13:26

3773: Ja den, også alle de andre som du har. Nu kan jeg jo ikke huske alle navnene. Men du sidder hvertfald på 3/4 af alle profilerne herinde .......Det siger jungletrommerne hvertfald

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 13:29

Hej 3773 - vi er vist blevet til de berømte siamesiske tvillinger
Ok, indrømmet - jeg er tvilling.

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 13:32

Satans, så kan du ikke være mig, jeg er vædder. Nu er jeg helt forvirret.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 13:35

Frida: jeg er jomfru.....og nu har jeg lavet om på det så mange gange, men jeg er stadig jomfru!!? Jeg forstår slet ikke det med sex og stjernetegn...hvordan hænger det sammen??......nåh undskyld Teil, jeg ville jo ikke ødelægge din glimrende tråd. Mange uforbeholdne undskyldninger herfra

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-03-04 13:35
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 13:35

Ja, men som sagt tidligere.....
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er nemlig selv i tvivl

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 13:38

Ja, man kan komme lidt i tvivl ikk'?

Ofte ved jeg det heller ikke (hvem jeg er, altså). I mine unge dage skyldtes dette fænomen almindeligvis, en gul skummende væske (ikke pis), i for store mængder. Idag er det antagelig snigende demens, eller noget der ligner.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 13:39

-> Frida. Der er da nemt! Enten er du Frida, Pinnocchio, Ram, Stalk m fl., mig sæl', Rina eller en eller anden anden.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 13:40

Du er vel dig selv, og et par stykker andre herinde

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 13:43

Skidt pyt med det hele......Jeg er her bare,
som de fleste andre - med eller uden dobbeltprofiler

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 13:46

Vi bør klage til Kandu over disse eftertragtede præmier. Man bliver jo ligesom tvunget ud i noget snavs med dobbeltprofiler og hva' har vi - hvis man skal ha' en chance for at vinde den satans brødrister. Æu siger jeg bare!!!

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 13:51

Enig Frida, hellere en tur jorden rundt. Men problemet opstår på den anden side af kloden, jeg kan ikke tåle at stå på hovedet.

ellebye

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 7 point
Dato : 22-03-04 19:08

Tja - desværre er jeg kun den næststørste tåbe. Så jeg får nok ikke nogen påæng.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 19:46

Jeg vil hellere have en burger en de der jeg har lovet aldrig mere at nævne!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 19:46

Jeg vil hellere have en burger end de der jeg har lovet aldrig mere at nævne!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-04 20:17

Burger - bvadr. Næ så hellere en gang muzaka i en rygende gryde med lidt tzasiki til og en flaske butari.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 20:26

ok eyvind...henter du mig eller ska jeg virkelig køre selv?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 20:32

>Skingur

Vil du virkelig køre helt til Smørrum for en gang muzaka??

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 20:37

mmmmmmm... moussaka, boutari, tzatziki, Eyvind... kan man ønske sig mer?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 20:37

men frida, du bor jo her på fastlandet... hvad ka du byde på ?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 20:39

Lidt biksemad fra Fakta kan jeg vel altid diske op med
Ja og rødvin og skumbananer har jeg da osse*S*

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 20:42

ok... rødvinen er jeg med på! hvor langt er der til dig fra haverslev?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 20:58

Aner det ikke. Hvor langt ligger Haverslev fra Holstebro

Frida...

Ps. Kan du ikke lide biksemad??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-04 21:00

Det spises altså i Grækenland

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 21:02

Eyvind...jeg vil da godt tage med dig til grækenland så!!!!

Frida... pænt langt og nej, faktas bikse-guf er ikk lige min liveret

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-04 21:13

Øheeeææ - - jeg må vist ikke tage nogen med.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 22:21

æuv

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 23-03-04 15:34

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-03-04 16:28

Citat
Tja - desværre er jeg kun den næststørste tåbe. Så jeg får nok ikke nogen påæng.
Eyvind.

Og her er fortsættelsen: Alle de andre er større tåber end jeg er.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-03-04 01:34

*LOL* ems for sat.. Jeg købte dette sp. bare for at opdage
jeg er en større tåbe end dig

Pivvv - er man til grin, eller er man til grin

Frida...