/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
"På dybt vand"
Fra : rikkerix
Vist : 451 gange
215 point
Dato : 22-03-04 12:44

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med finde Shirley Maclaine´s selvbiografi "På Dybt Vand".
Den er på 2 stk. video kassetter af i alt 230 min. ( gerne med Danske undertekster )
Jeg har prøvet næsten alle videoforretninger på nettet. Alle meddeler at den ikke findes mere.
Så hvis der er en af jer der har et godt tip til hvor jeg kan købe den film, ville jeg blive meget glad.

Venlig hilsen
Rikke

( Jeg har stillet det samme spørgsmål på http://www.kandu.dk/dk/spg/35080 hvor der er flere point at hente. )

Kommentar
Fra : legind

Dato : 22-03-04 12:56

den er åbenbart udsolgt og der er vist mange som leder www.sufoi.dk/artik-un/1996-220.htm

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-03-04 12:58

Har du prøvet:Folkebibliotekernes Netguide.
----------------Bibliotekvejviseren.
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 12:59
Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 22-03-04 13:00

Kan ikke finde den med danske undertekster men her er et par muligheder for køb i england

http://www.best-video-price.co.uk/compare-video-price-code-B00004CP1Y.html

http://www.amazon.com/gp/product/offer-listing/6304113420//103-2588655-1286228?condition=al

Håber det kan bruges

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 24-03-04 15:45

Jeg har selv ledt efter den i lang tid og til sidst lykkedes det mig at finde den i den blå avis, jeg fik den tilsendt fra jylland, godt nok uden danske tekster, men hvis man bare kan lidt engelsk er det ikke et problem. Så prøv at kigge i den blå avis, hvis du ikke allerede har gjort det...

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 13-04-04 22:33

Ved du hvad filmen hedder på engelsk? Så prøv www.dvduniverse.com. For at købe den derover skal du have et kreditkort, men det er sikkert at købe derover for det har jeg selv gjort. Den er dog ikke med danske undertekster. Held og lykke.

Hilsen Tigerdyr2004

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 15-04-04 08:38

Hej Tigerdyr2004

Har lige tjekket - men kan ikke finde filmen der (Out on a limb). Det kan være fordi at den er udsolgt!
Men tak for tippet alligevel.

Venlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 15-04-04 09:35

Hejsa. Jeg har lige bedt Stereo Studio i Herning finde den. Jeg får besked om det (lige pludselig) om han kan finde den i England. Jeg vender tilbage når jeg ved noget mere.

Hilsen Tigerdyr2004

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 15-04-04 09:42

Hej igen.
Tak for din hjælp ... Så er jeg spændt på om det lykkedes.

Venlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : Kjeld_larsen

Dato : 01-05-04 19:29

Hej Alle
Jeg har selv gennem lang tid søgt efter de 2 film og nu er det lykkedes at finde et sted hvor de kan lejes. Det er hos
www.bogard.net. Der har jeg selv lige lejet filmene. De sender dem til dig og du lejer dem i 7 dage. Jeg har netop set den ene og er meget begestret.
venlig hilsen
Kirsten

Accepteret svar
Fra : Kjeld_larsen

Modtaget 215 point
Dato : 01-05-04 19:30

Jeg retter lige adressen det er www.bogard.net
Kirsten

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 03-05-04 10:05

Hej Kirsten
Tak for tippet. Nu har jeg lige mailet til Bogard for at leje filmen
Så håber jeg at det lykkes
Venlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 13-05-04 09:53

hej Kirsten
Det er lykkedes mig at leje filmen igennem dit link. Det er jeg rigtig glad for.
tusinde tak for hjælpne til jer allesammen.
Venlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 13-05-04 09:53

Hej Kirsten
Det er lykkedes mig at leje filmen igennem dit link. Det er jeg rigtig glad for.
Tusinde tak for hjælpen til jer allesammen.
Venlig hilsen
Rikke

Godkendelse af svar
Fra : rikkerix

Dato : 13-05-04 09:56

Tak for svaret Kirsten.
Jeg er nu gået i gang med at se filmen.
K.h. Rikke

P.s. Hent flere point på www.kandu.dk
Da jeg har stillet det samme spørgsmål der!