/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skal ikke brænde.
Fra : Briz
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 22-03-04 08:29

Jeg "kom til" at oprette en ny mappe mens jeg var på mit CD-rom drev. Det kan man jo nok ikke, men ikke desto mindre lavede windows en mappe et helt andet sted på computeren.
Nu tror min computer så at den skal brænde den mappe som kom til at hedde det samme som en mappe fra CD-en.
Så når jeg starter min computer meddeler at der er filer klar til brænding.
Efter noget tid siger computeren så at det er den forkerte disk der sidder i mit (tomme) CD-drev, og igen efter lidt tid, så går den ned.
Er der ikke en eller anden henvisning jeg kan slette for at afhjælpe problemet, evt. i registreringsdatabasen?

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 110 point
Dato : 22-03-04 08:32

Hej Briz...

1. Sørg for du IKKE har nogen cd i dit brænder-drev...
2. Gå ind i "Denne Computer" og dobbeltklik på dit brænder-drev...
3. Her skulle mappen gerne være synlig! ... slet den!
4. Genstart computeren... og den vil ikke spørge om det mere...

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : Briz

Dato : 22-03-04 08:40

Tak for svaret dscoop80.