/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Reservedele til Nokia 3310??
Fra : sbaht
Vist : 579 gange
3 point
Dato : 06-05-02 10:52

Hvor kan jeg købe en ny højtaler til min Nokia 3310??

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 3 point
Dato : 06-05-02 12:08

Hejsa F.eks. ved www.thansen.dk. De har også de fleste andre reparerbare reservedele på lager.
mvh
Nocom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 12:21

> Hvor kan jeg købe en ny højtaler til min Nokia 3310??d, '%s')>

Jeg har dem nye og orig.

Men send mig en mail, da denne gruppe ikke er til salg .

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
-------

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 12-05-02 16:21

www.teleservice.com kan du finde autoriserede Nokia værksteder der også kan sælge reservedele

Kommentar
Fra : perkoustrup

Dato : 16-07-02 14:22

Hej søren! Jeg står og mangler to displays til Nokia 3310. Farvestoffet der danner tekst og tal er flydt ud. Kan du hjælpe?

MVH

Per koustrup

Kommentar
Fra : jikrehab

Dato : 16-08-02 08:19

Det kan du hos A.Telecom Nørrebrogade 106D KBH N