/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
rul smøger..
Fra : RaB
Vist : 8834 gange
50 point
Dato : 21-03-04 22:45

ved ikke lige hvorfor et emne jeg skulle sætte dette spørsmål ind under. men kan man ikke købe en smart maskine til at rulle smøger med...???

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-03-04 22:57

hej rab
joh altså - der er jo de gængse, som nogle tobak-kompagnier, selv har lanceret. dem kan du købe i et supermarked, de står sammen med øvrig tobak. men jeg ved ikke rigtig hvad du mener med maskine, (ja selvfølgelig ikke håndrullet, er jeg klar over) er det et eller andet avanceret, du tænker på ???
mvh ahtn

Kommentar
Fra : idestrup

Dato : 21-03-04 22:59

hvad med en almendelig rullemaskine? den kan købes på tankstationer som regl. har selv rullet i flerer år og man vender sig hurtigt til det!.....og så spare man jo en masse penge

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 21-03-04 23:06

Du kan f.eks. købe en her:

http://labino.homepage.dk/TIL%20SALG.htm

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 23:06

Hvis det er en elektrisk du tænker på kan de købes brugte på www.dba.dk under diverse
Mvh sune

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 21-03-04 23:07

eller hva med denne her:

http://www.ebigchina.com/cws.phtml?tlang=en&cid=178235&&page=pd&pid=458264

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 23:08

Sådan en som i coopers link men billigere på dba

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-03-04 23:37

Sådan en må jeg vist lige selv ha'
http://www.imdesign.dk/Cigaretmaskine.htm
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-03-04 01:36

Nu må i holde op - - med at ryge!
Rullemaskiner kan vel blive så avancerede, at det er billigere at købe sigaretterne?
mvh. Valde.

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 22-03-04 07:52

Prøv qxl, der sælges de nogle gange til billige penge.. Har selv en easy ruller og det er bare sagen. Held og Lykke.

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 22-03-04 07:53

Okay adressen er her.. www.qxl.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 08:50

www.dba.dk er der som jeg skrev altid nogle til salg under diverse men jeg tænker på hvoffor vil så mange af med noget der er så godt ?? er det fordi de er holdt op ?? eller det fordi det er noget ...Hø for at blive i smøgsproget *ss*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 22-03-04 08:53

Jeg kan kun sige at man skal passe på gløden.. for når man ruller på en sådan masline hakker den tobakken i stykker, og det gør at gløden nemt falder af.. Hold dig til den gamle model, der falder gløden ikke af..

Kommentar
Fra : carlfrlarsen

Dato : 22-03-04 14:03

Hi,
RaB.
Da jeg for mange årsiden røg, rullede jeg selv mine cigaretter. På en semi- automatik rullemaskine som jeg altid har ved hånden. det kræver at du har en pakke cigaretpair, en pakke fint skåret tobak og en pistol (helst en sexløber).
Brugsanvisning:
Du tager med højre hånds tpmmel- og pegefinger; eet stykke cigaretpapir fra pakken og anbringer det på din venstre hånds underflade som du nu har vendt op ad. Nu anbriger du så den mængde tobak, som du efter efter nogen erfaring ved du skal bruge. Derefter fugter du limen på papiret i din venstre hånd underflade, med lidt spyt på din højre hånds pegefingers yderste led, for et godt resultat skal spyttet fordeles jævnt. Nu løfter du din højre hånd; med håndfladen vendt nedad, op over den venstre hånd, trækker din højre arm så langt tilbage i skulderen som den kan komme. Husk at have sexløberen klar i skeden. Nu fører du hurtigt den højre hånd hen over den halvfærdige cigaret, der vil blive skudt højt op i luften, på cowboy maner trækker du sexløberen og affyre eet skud. Nu kan du gribe den tændte cigaret med munden.
Men husk altid at bruge den semi-automatiske cigaretmaskine udendørs.
Skulle du være venstre håndet skal du blot gøre alt dette omvendt.
Held og lykke med din nye cigaretmaskin fremover.
Her bliver der ingen afbrændte tændstikke

Carlfrlarsen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 21:58

Mon ikke du burde lukke spørgsmålet ????
Mvh Sune

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-04-04 14:29

Dem er der mange af.
skriver et spørgsmål og er ikke med.
8 svarer og spilder sin tid.
Men måske sidde RaB's fingere fast i den nye rullemaskine.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 02-05-04 22:19

husk at lukke spørgsmålet
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-06-04 23:06

hvel lige sige at en rulle merskiner går nem i stykker

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-06-04 23:06

hvel lige sige at en rulle merskiner går nem i stykker den på strøm

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-07-04 18:29

RaB - er det ikke på tide at lukke spørgsmålet ???
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-01-05 22:41

Hvordan gik det? En skal vel have point, synes du ikke??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-01-05 15:30

Manden har vel fået hvad han ville.
det enormt frækt !