/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Jeg søger en af Åh Abe cdérne
Fra : nicolehh
Vist : 446 gange
400 point
Dato : 21-03-04 22:18

Jeg søger en helt speciel cd, jeg mener den heder noget med Pa papegøje, men jeg er langt fra sikker...
Har gennemsøgt Google.dk og andet med cdérne fra Åh Abe samlingen, men ikke fundet noget!
Jeg ved dog at det er en af dem...

De sange der SKAL være på den er:

Jeg er en papegøje fra Amerika ( sang nr. 1)
Det er i dag et vejr.
Jamaica

Og så mener jeg at der også er:
Lille sky gik morgentur
Bro bro brille
Rapanden Rasmus

men det er jeg ikke 100% sikker på!

Det var en CD vi hørte da min datter på 2 år var indlagt på Sønderborg Sygehus for 2 uger siden, og vi savner virkelig den CD!

Så jeg håber meget at i kan hjælpe!

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 21-03-04 22:49
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 22:57

Nå ok for sent
Hav en god aften
Mvh sune

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 21-03-04 23:02

hvilken en af de link på den side skulle det så være??

Kommentar
Fra : Istedvej

Dato : 21-03-04 23:32

God Tone - Jefsen Radio kan skaffe dig CD'en. Tlf. 7442 5888

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-03-04 09:40

Jeg skal lige prøve at kigge i min datters "arkiver". Hun har lige holdt "loppemarked" over de ting hun ikke bruger mere/så ofte. Den CD du efterlyser var der imellem...jeg ved bare ikke om den blev "afsat"?

Du får et praj senere (nok først i morgen da jeg kommer sent hjem idag)

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-03-04 09:46

ok, Palle, det glæder jeg mig da til at høre nærmere om...

Bare husk at kigge efter om de før omtalte sange er med på...
*s*

Citat
Jeg er en papegøje fra Amerika ( sang nr. 1)
Det er i dag et vejr.
Jamaica

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 09:50

Og skulle du ikke ku finde den kan sådan en jo brændes lige efter eget ønske

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 22-03-04 09:54

Fona, har du prøvet dem ? Jeg var inde og købe en her for ikke så længe siden, til en pige jeg passer. Så de kan altså fåes i normale butikker endnu.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-03-04 09:55

Ja, sune, men det kræver jo at man har alle cdérne med alle de forskellige sange på, og når jeg nu ikke kan huske ALLE sangene på cdén, så kan det gå hen og blive lidt svært! *s*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-03-04 09:56

Jeg har ikke prøvet Fona, men jeg skal ind til byen i dag, så jeg vil da helt klart kigge efter dem... *ss*

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 22-03-04 09:57

Det synes jeg du skal prøve, eller også Merlin, de har tit de mest mærkelige cd'er liggende

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-03-04 10:01

pipzi, jeg vil gøre et forsøg!
Men jeg har på fornemmelsen at den ikke lige er sådan at finde, for jeg har prøvet alle de steder på nettet, hvor alle de andre af samlingen er at finde... *s*

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 22-03-04 10:04

Hm, husker du nr på cd ? Jeg vil da prøve at kigge når jeg kommer over i centeret lidt senere.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-03-04 10:13

Nej, der er jo lige problemet, jeg kan ikke huske nr. på cdén, for så havde det jo også været lettere at finde den igen...

Jeg kan bare huske at de 3 sange var med på, og så kan jeg muligvis huske at de andre måske også var med, men der er jo SÅ mange børnesange, og når hun selv går og synger hele tiden, er det svært at huske hvor man har hørt hvad!

Men DE 3 sange kan jeg huske, for dem lå jeg selv og nynnede med på!! *ss*

Citat
Jeg er en papegøje fra Amerika ( sang nr. 1)
Det er i dag et vejr.
Jamaica

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-03-04 14:46

Jeg har nu prøvet i Fona, Merlin og Føtex, men der havde de den ikke...!!!

nå, men jeg kan da altid ringe til sygehuset som Brian foreslår i den anden tråd...

Men jeg vil da meget gerne høre fra Palle, måske de har den...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-03-04 15:15

Jeg skal nok checke når jeg kommer hjem (engang i aften...jeg har en opgave som kræver at jeg bli'r på mit arb. til kl. færdig?)

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-03-04 15:19

Palle> jeg venter spændt, så må vi se i morgen, hvad der sker... *ss*

God arbejdslyst!

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 22-03-04 22:01

Jeg kom til at kigge på min egen cd hylde, jeg har den der hedder Åhh abe Greatest Ved ikke om den kan bruges, der er ikke alle de sange på som du nævner, men der er nogle andre gode

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-04 07:24

Godmorgen nicolehh
Jeg har undersøgt om min datter stadig havde omtalte cd og den har hun ikke mere, MEN, MEN, MEN hendes kusiner har den så jeg henter den her til morgen og får lavet en kopi til jer.
Hvor bor I henne?
Send lige jeres email så kontakter jeg jer!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-04 08:30

Palle er der så som beskrevet nr 1.åh abe nr 2.Det er i dag et vejr nr 3 jamaica ???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 08:47

Ja, Palle, er de 3 efterspurgte sange på?? *ss*

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 400 point
Dato : 23-03-04 08:50

Jeg er en papagøje
se den lille kattekilling
bøllebob
dingeling
jamaica
det er i dag et vejr
kaninus
bro bro brille
præriens bedste mand
rapanden rasmus
i en skov en htte lå
ude i skoven
nord syd øst og vest
mallebrok
bølles sang
go'natsangen

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 23-03-04 09:02

Palle, uha kan du lave en kopi eller to til mig også ? Vil faktisk meget gerne have denne cd.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 09:07

Det er den... Hvad heder den? hvor har du den fra??

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-04 09:09

Nu skal vi/jeg lige have afklaret om det er denne cd nicolehh efterlyser...det er trods alt hendes spørgsmål/problem der skal besvares/løses....men ellers vil jeg gerne hjælpe med en kopi til dig også.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-04 09:16

Den hedder: "Jeg er en papagøje...og mange andre børnesange 7"

Det er som nævnt min datters kusiner som jeg har lånt den af her til morgen, så jeg ved ikke så meget om den.

Skriv din email så aftaler vi lige hvordan vi ordner det!

Mvh

Palle

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 09:17

Forresten Sune, Jamaica er da ikke af nyere dato, det er en gammel sang, som jeg selv har sunget i fritidshjemmet og jeg er fra midt i 70érne... ;-D
(du skrev det i det andet spørgsmål)

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 09:22

Palle, jeg syntes helt klart at du er min helt, så hvis du går ind i mit andet spørgsmål og lægger en kommentar, har du lige scoret 300 ekstra point. ;-D
(det ligger under musik)

Sune, kan du forstå hvad jeg mente med, at det godt kunne betale sig at lægge spørgsmålet 2 gange?
*ss*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 09:24

Jeg vil lige forhøre mig i Fona, om de kan skaffe den, for jeg vil helst gerne have originalen, men hvis den ikke kan skaffes, så er jeg nødt til at få en kopi... *s*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 09:37

Palle, Fona kan kun finde en fra 98´, men det er ikke hele titlen...
Kan du se hvornår den du sidder med er fra??
Og hvis du så kan give mig stregkoden på den, for så kan Fona lettere se om den er den!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-04 09:38

Mht.Jamaica mente jeg den nye indspilning og helt tilbage fra de små synger

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 09:39

oki Sune, så har jeg misforstået dig...
*ss*

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-04 09:39

og ikke sku der have stået
Hav en god solrig dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 09:41

jo tak, nu er det kun den lette opklaring tilbage, så det bliver en god dag, uanset vejr...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-04 09:49

Hej nicolehh

Jeg har lagt en kommentar på "MUSIK" hvor jeg har oplyst om selskab, nr og udgivelsesår.

Jeg håber at du kan få fat i den...hvis ikke henvender du dig blot til mig, så laver jeg en kopi til dig(er faktisk ved det).

God fornøjelse til dig og din datter...og held og lykke!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 09:55

Hej Palle, som du jo kan se har jeg godkendt dit svar...

Fona er i gang med det helt store opklarings arbejde nu, for det var den cd de havde på skærmen, men de kan normalt ikke skaffe den hjem, for den er ikke længere til salg!

Men han kunne høre desperationen i min lille stemme, så han vil gøre alt der står i hans magt, for at få den hjem til mig!

Ellers må jeg jo ty til den eneste metode der er tilbage...

Men lad os nu se hvad der sker...

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 23-03-04 09:56

http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?product%5fid=529&category%5fid=118

Jeg sad lige og kiggede, her kan den da købes ellers. Det er ved DR, så hvis du bor i KBH så kan man da gå i DR butikken og købe, ellers er der også alle de andre, på dette link:

http://netbutik.dr.dk/ecommerce-categories/view-products?category%5fid=118

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 09:58

Hej igen Pipzi

det er jo bare ikke den!?!
Der er ingen nr. 7 på den side!?!
*ss*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 10:07

Nu har jeg også lige sat dem (DR-netbutik) på opgaven, så mon ikke de skulle kunne hjælpe hvis Fona ikke kan?!?
Mon ikke de vil sende den til Sønderjylland? *ggg*
Tror ikke lige jeg kommer der forbi foreløbig. *ss*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 10:13

Jeg kan slet ikke side stille nu, jeg glæder mig bare som et lille barn til at få fingrene i denCD, man skulle tro det var mig der ville have den, men jeg er bare så spændt på min datters vegne..

Det er hendes sidste fødselsdagsgave for denne gang.
Så den SKAL bare skaffes.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 23-03-04 10:16

Nej det første link, det er den cd du efterlyser skulle det da meget gerne være.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-04 10:22

Hej igen
Så vidt jeg ved er en stregkode for et produkt unikt, så jeg har skrevet stregkoden her:

Håber at det løser den sidste tvivl!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 10:45

Pipzi> den er der ikke...
DR, påstår også at det er den der heder Pa Papegøje, men det er slet ikke den, det er nemlig ikke de rigtige sange, Palle har skrevet alle sangene i hans svar:

Citat
Jeg er en papagøje
se den lille kattekilling
bøllebob
dingeling
jamaica
det er i dag et vejr
kaninus
bro bro brille
præriens bedste mand
rapanden rasmus
i en skov en htte lå
ude i skoven
nord syd øst og vest
mallebrok
bølles sang
go'natsangen

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 10:48

Palle> der er ingen tvivl mere, Fona har fundet CDén, men kan bare ikke lige skaffe den hjem, men de arbejder stadig på sagen... *ss*

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 23-03-04 10:57

Nu kom jeg lige til at se, du må komme fra Sønderborg, det gør jeg selv. Der ligger en forretning nede ved Kvickly, husker ikke lige navnet på den, men ved siden af hvor Vinstokken lå for et par år siden. En plade/tv forretning. De kan skaffe diverse ting hjem, så måske du skulle prøve at komme derind. Jeg har selv brugt dem meget, når jeg havde nogle ting som jeg gerne vil have. Så måske prøv at gå derind.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 11:40

Øhh, jeg kommer ikke fra Sønderborg, men har været indlagt der med min datter... *SS*

men jeg bor lige i nærheden, så, hvis du kunne skaffe mig navn og tlf. nr. så kan jeg da prøve at kontakte dem, for hvis de har den, kan vi jo køre derned, vi kommer fra Rødekro, så det er jo ikke alverden... *SS*

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 23-03-04 11:43

Hmm tænke tænke, Rødekro, nej, der ligger den ikke. Det er sgu for langt tid siden jeg har boet i Rødekro

Men jeg skal nok lige prøve at finde ud af det. Men det kræver jeg får fat på min veninde. Ellers, den samme forretning ligger på Gågaden i Aabenraa, det er jeg næsten sikker på. Men i Aabenraa er der også den der lige på starten over for Rådhuset, er det Bang og Olufsen den hedder ? De plejer også at kunne skaffe tingene hjem, eller også er der den second hand forretning oppe mit på gågaden, ved tøjforretningen der ligger skråt over for BR, ej gud, det er for lang tid siden jeg har været der, kan slet ikke huske hvad den hedder. Men den ligger i hvert fald der på det lille torv med springvandet, med mindre den er flyttet i mellemtiden.

Jeg skal nok lige finde ud af det.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 11:50

Kender den godt, der Jønnes Shop du tænker på.

Det er min X-kærsestes onkel... *ss*
Men jeg kan da prøve B&O ved rådhuset eller håbe på at der er andre muligheder her i området...
Men hvis du kan få fat i deres TLF. (den i Sønderborg) kan jeg da også prøve den!

du tænker ikke på Radio Toft - 2Tal vel??
for så har jeg deres nr.! *ss*

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 23-03-04 12:08

Okay, men har du prøvet i Jønnes Shop så ? Fordi de har da virkelig mange ting Og ja, det er den butik, og den i Sønderborg, nu du siger navnet, jo det er også den. De kan virkelig skaffe mange ting hjem. Ellers ved jeg ikke lige hvem i den omegn der kan skaffe det. Måske SuperBrugsen, hvis den stadig ligger der, det er faktisk tit, at de har sådann cd'er på tilbud, både den i Rødekro, men også den i Løjt Kirkeby.

Jeg sætter lige hjernen i blød. Det er ved at være tre fire år siden jeg boede dernede af. Så min hukommelse er ikke helt så god længere.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 12:15

Jønne har den ikke, og han kan ikke skaffe den mere...

Prøver at få fat i Radio toft og God Tone...

Kan da kigge i SB i både Rødekro og Aabenraa... *ss*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 12:19

2Tal kan heller ikke skaffe den, og har den ikke...

Venter stadig på at høre fra Fona igen... *SS*

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-04 16:26

Hej nicolehh
Hvordan går det med cd'en?...har du fået fat i den?
Jeg har nu lavet en kopi til dig hvis det "går helt galt".
Så du siger bare til når du ved noget.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-03-04 16:33

Fona, er i gang, men hende der har kontakterne kommer først i morgen, så må vi se hvad der sker...
Men TAK!

Godkendelse af svar
Fra : nicolehh

Dato : 31-03-04 16:06

Tak for svaret pallenoc.

Jeg har ikke fået fat i CDén endnu, men der er en mulighed tilbage, ellers skriver jeg lige til dig igen, via kandu... ;-D

Mange tusind tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 31-03-04 16:12

Du er HJERTELIG velkommen!!!
Tak for din accept...det glæder mig på din og din datters vegne at det snart lykkes for dig/jer.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 31-03-04 16:32

Så kunne du også lige nå at få pointene med i morgendagens lodtrækning. *ggg*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-04-04 18:54

Palle > HJÆÆÆLP!!!!!

Jeg kan bare ikke få fat på den CD, så nu må vi lige finde ud af noget...
*sss*

Håber at du stadig er tilmeldt tråden... *ss*