/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Qutlook blokere medfølgende filer
Fra : betonjens1
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 21-03-04 20:17

Jeg har modtaget et billede som medfølgende fil men Qutlook blokere så jeg ikke kan gemme billedet. løsning søges
takker på forhånd
betonjens

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 21-03-04 21:07

Du skriver godt nok Outlook, men det skulle vel ikk evære OutlookExpress hvor man går i Funktioner Indstillinger, sikker hed og fjerner markeringen i Tillad ikke at vedhæftede...........

Godkendelse af svar
Fra : betonjens1

Dato : 21-03-04 21:41

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-03-04 21:44

Jeg var lige ved ikke at svare da du kun skrev Outlook, som jo er et Office program.
Så fik du vel dit billede.