/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
lovligt grafik
Fra : rudik
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 21-03-04 19:52

hvor kan man finde grafik der er 100% lovligt til hjemme sidden?
og har jeg gjordt noget ulovligt på min hjemme side? www.rudi.b0x.com ?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-03-04 20:19

med mindre du har tyvstjålet noget fra andre som du ikke har fået lov til har du ikke gjort noget ulovlig
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-03-04 20:23

Fra dejligbjerg er det grønt lys.
http://www.dejligbjerg.dk/animation/default.htm

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 50 point
Dato : 21-03-04 22:51

Udgangspunktet må være at hvis der står copyright på siden grafikken du har taget, så er det ulovligt.
Ellers må man gå ud fra at det er lovligt at hente et billede fra en anden side.

Ellers er det jo teknisk muligt at beskytte eventuelle billeder fra at blive gemt.

Noget andet er at man, såfremt der står en e-mail lige forespørger før man selv bruger det, gentlemanagree.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 22:28

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 09-04-04 09:43

Tak for svaret ellebye.