/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Movie Window ??
Fra : Bhlas
Vist : 517 gange
20 point
Dato : 21-03-04 18:18

Jeg syntes selv at det hele virker meget mærkeligt, så den der kan svare mig på det her har sgu forstand på computere ... hehe .. Men mit problem er at når jeg åbner spillet "Zoo Tycoon", så sætter den sig bar til at tænke, og sådan kan den blive ved. Når jeg så trykker CTRL+ALT+DELETE, så er der noget der hedder "Movie Window" der ikke svarer.
Jeg kan nemt spille alle andre spil på min computer, og Zoo Tycoon virker også på min fars computer, som er meget dårligere end min.
Og noget af det mærkeligste er at jeg før har kunnet spille det. Men så en dag, så skrev den det med at Movie Windowet ikke svarer.
Jeg er blevet fortalt at jeg skulle prøve at opdatere driveren til mit grafikkort, og opdatere min version af DirectX - hvilket jeg har gjort, men det ændrede ikke på noget som helst.

Håber godt nok der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem ?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 18:21

er det en lovlig version du har af spillet?

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 18:26

-Og nej, det er godt nok både først downloaded, og derefter brændt ud på en cd.
Tanken at er pga. det har også strejfet mig, men det kan ikke rigtig passe eftersom at det virkede helt problemfrit før i tiden ?

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 18:29

prøv enten at hente en opdatering til spillet....eller prøv med en crack...

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 19:05

Okay ... du skulle vel ikke vide hvor jeg kan hente de to ting henne ?

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 19:06

en opdatering kan du søg efter inde på www.google.dk og crack skal du nok lede efter i et fildelingsprogram hvis du har sådan et...?

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 19:12

Nej jeg har ikke noget fildelingsprogram ... ved ikke engang hvad det er ?

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 19:14

et program (ulovligt) men det går nok.....hent f.eks kazaa lite det er genialt.....www.kazaaliteisback.tk

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 19:17

Nååårh ... ja jeg har både DC++ og KazaaLite ... men tror du at en opdatering vil hjælpe på det med MovieWindow ? det har jo virket helt uden problemer i lang tid inden ...

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 19:18

okay.....ved det ik men det er et forsøg vær.....

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 19:19

-og desuden, så er en crack fil jo til hvis man spiller et spil uden at have cden ikke ? Det har jo som sagt fungeret fint i lang tid inden !

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 19:20

Det eneste resultat der kommer inde fra søgemaskinen på google.dk, er bar hjemesider for Microsoft hvor de reklamerer for spillet ...

Accepteret svar
Fra : Thomas_engel

Modtaget 30 point
Dato : 21-03-04 19:22

prøv at søg på: download zoo tycoon updates

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 19:26

Det var da et rigtig godt forslag ... hehe .. nu er jeg i gang med at hente en opdatering, og så var der en patch, som skulle hjælpe på problemer akkurat til dem jeg har så ... tror faktisk det vil hjælpe når jeg installerer dem ...

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 19:30

okay....det kan også være at det har et problem med xp...men det burde den patch hjælpe også...

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 19:44

Hmm ... når jeg vil prøve at installere patchen eller den update, så skriver den "the reatail version of Zoo Tycoon is not installed on the system" ?!?
Jeg prøvede så at geninstallere spillet hvis det var det der nu var problemet, men det hjalp ikke på noget ...
Nogen forslag ? =)

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 19:46

ik sådan lige....skal de instares eller bare lægges over (altså spillet)?

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 19:49

De skal bar installeres over spillet ... Tror fandme lige så godt jeg kan give op !
Det er bar mærkeligt at det plejer at virke helt fejlfrit og så lige pludselig ...

Tusind tak for hjælpen alligevel
Det var da et forsøg værd !

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 21:29

yes....får jeg så point'sne?

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 21:31

Det er 1. gang jeg er herinde på kandu.dk og har stillet et spørgsmål så ... hvordan gir jeg dig dem ?

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 21:34

heh....ved det ik...du kan vist læse dig frem til det

Godkendelse af svar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 21:36

Sådanner Så fandt jeg sQ ud af det ... hehe ..

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 21-03-04 21:38

Selvom at "Thomas_engel" han gjorde et godt forsøg, så hjalp det alligevel ikke på mit problem. Så hvis der er andre der har en løsning, eller i hvert fald et forslag til en, så må i da hellere end gerne fortælle mig lidt om den

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 21-03-04 21:39

takker.....