/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundepension !!
Fra : gidu
Vist : 2986 gange
100 point
Dato : 21-03-04 16:10

Vi søger efter en GOD hundepension til vores Jack Russel/Dansk Svensk terrier på 2 år, da vi skal til Australien i 4 uger. Han har været passet hos gode venner i weekends, og selv om han er en utrolig klog, elskelig og nem hund, syntes vi ikke, at vi vil "belaste" venner i så lang tid. Er der nogen af Jer hundeejere , der kan anbefale et godt sted hvor I har gode erfaringer fra, vil vi være meget glade ??. Vi bor i Hillerød, men kører naturligvis gerne langt for det rette sted.

Hilsen
Gitte og Mikael

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 21-03-04 16:54

Hej Gitte og Mikael

nu ved jeg ikke lige hvor i bor, men jeg kan anbefale Midtjysk Hundecenter, Dalvej 44, i Møldrup. Det er et rigtigt godt sted for hunde at holde ferie. Karina (ejeren) har reel hundetække og er meget samvittighedsfuld og kærlig i sin omgang med hundene. Jeg kan varmt anbefale den hundepension.
venlig hilsen
Dorthe, nica og chicko (som går til svømmegenoptræning på midtjysk hundecenter)

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 21-03-04 17:03

Hejsa.

Hvis i er villige til at køre lidt langt er AA Hundepension et rigtigt godt sted, med mange aktivitetsmuligheder for hunden. Det ligger i Holmegård. Se http://www.aahundecenter.dk/

Men 4 uger er altså lang tid at sætte en hund i pension (og også dyrt), så ville det ikke være bedre at overveje vennerne engang til ?? Det skader vel aldrig at spørge dem ?

Rigtig god tur - jeg er dødmisundelig!
MVH
KSGP

Kommentar
Fra : eisner

Dato : 21-03-04 20:36

Efterfølende er et godt sted:

Dyrenes beskyttelse
Dyreinternatet
Darupvej 131
4000 Roskilde

Tlf. 46 32 20 30
mellem kl. 11:00 - 12:00 & 13:00 - 14:30

Og så rigitig god fornøjelse i Australien.

R. Eisner

Kommentar
Fra : mollymor

Dato : 21-03-04 21:28

Kender ikke stedet personligt, men har hørt godt om Dyrehotellet på Fyn. Kig nærmere på deres webside http://www.dyrehotellet.dk

Håber I får en dejlig tur.

Lisbeth

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 22-03-04 08:45

Hejsa

Jeg kan varmt anbefale Sandbjergvejens Hundecenter. Jeg har købt mine 2 hunde der (da hun også har kennel), og er virkelig glad for stedet. Det ligger ved Skælskør og er ikke så gammelt. Dorthe, som ejer stedet, er uddannet adfærdsterapeut og ved hvad hun har med at gøre. Og så har hun ikke plads til så mange hunde, 14-15 stk. mener jeg.

Det som jeg mener er godt ved stedet er, at der bliver ikke skjult noget. Du får lov til at komme helt ind i din hunds værelse, og ikke bare aflevere den på gårdspladsen (hvilket man tit gør andre steder). Alle hunde har deres egen løbegård, og kan derfor være ude hele dagen hvis man synes. Desuden bliver hundene luftet på KÆMPE græsarealer.

http://www.hundecenter.dk

Håber at du kan bruge noget af ovenstående.

Med venlig hilsen Linda

Kommentar
Fra : leonberger

Dato : 22-03-04 13:33

Hej

I bor i Hillerød, så kan jeg anbefale sunnyside i Gilleleje, den bruger vi selv, både til koretere ture, samt en gang hvor vi var væk 3 uger. De er meget flinke og hjælpsomme.
Deres hjemmeside er under opdatering (http://www.sunnyside.dk), så prøv at kontakte dem via mail el. telefon.

mvh
Jan

Kommentar
Fra : Dharma

Dato : 25-03-04 00:35

Hej Gitte & Mikael!

Jeg kan varmt anbefale Terslev hunde- og katte pension hos Jette Frandsen.
Hun er samtidig uddannet i hundeadfærd og styrer en hundeskole. Desuden har hun folk ansat, så man er sikker på, at der bliver holdt ekstra vagt med dem.
Deres adresse er: Terslev skolevej, 4690 Haslev, tlf. 5638 1885. Deres hjemmeside er: www.hunde-kattepension.dk
Ring og snak med hende, stedet er det værd!!

MVH. Dharma

Kommentar
Fra : assies

Dato : 26-03-04 09:02

Jeg har gode erfaringer fra hunde og katte pensionen i Måløv. Hunden havde simpelthen leget så godt og længe at han strålede af velvære.

Kommentar
Fra : KennelKipler

Dato : 26-03-04 13:02

Hej,

Jeg ville da vælge at sprøge vennerne alligevel. Vi har pt. en amstafftæve gående mens hun er i sin første løbetid. Hun går og hygger sig med mine egne tøsehunde.
Hjemme er der nemlig en flot og lækker han, som gerne ville hoppe på hende, hvis chancen bød sig. Så for at der ingen uheld sker, er hun da bare her de næste 3 ugers tid, måske lidt mere...

Spørg vennerne, det er jo ikke sikkert de ser det som noget ubelejligt? Vi hygger os da med familieforøgelsen.

MVH Marie.
www.kiplers.dk

Kommentar
Fra : DerKan

Dato : 13-04-04 18:07

Hej Gitte og Mikael
Det er jo lidt af en tillidssag at få andre til at passe ens lille vovse.
DerKan er en hyggelig lille hundepension, hvor vi har plads til 4 gæster og hvor vi har fokus på tryghed, nærhed og kontakt. Hunden er så meget som muligt ude og hvis den kan, indgår den i vores almindelige gøremål. Vi lægger vægt på, at hver hund har forskellige behov og at vi vil tilgodese dette uden ekstra betaling.
Nu ved vi ikke hvornår I skal afsted? men hvis det stadigvæk er aktuelt er I velkommen til at kontakte os eller prøv vores hjemmeside www.hundepensionen-derkan.dk eller på tlf. 56821797
Venlig hilsen fra Os - DerKan

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 17-04-04 22:51

Kære Gitte og Mikael
Vores dejlige hund er altid i pension i "Slangerup Hundepension". Det er jo ikke langt fra Hillerød.
Han har udendørsløbegård, der er dæmpet musik i staldene, og de er sat sammen med andre hunde, så de kan lege i store gårde, med græs, så de kan grave osv. Man kan også betale for gåture eller cykelture. Ejerne elsker hundene. Vores, der aldrig vil være ved fremmede, er helt vild, når han skal i pension, det er lige før han ike vil med os hjem igen :(
adressen er :http://www.slangerup-hundepension.dk/
Der kan I se alt, incl. priser og så videre.
Mange hundehilsner
King