/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem har set ham?
Fra : Mordex
Vist : 472 gange
10 point
Dato : 21-03-04 14:26

Er der andre end mig der har set noget til Franksp?
Jeg mener han lovede at blive væk, for..........var det 4 uger siden?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 14:28

Jae han var du på for nylig
Og hejsa Mordex det er da også en sjældenhed du er på efterhånden
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-03-04 14:31

Tjaaaa... det kniber med tiden....
Men jeg er ved at nærme mig mine 3000 superpoint... for det....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-03-04 14:41

sune, - jeg ved godt hvordan du har det, det er 5 år siden jeg holdt op med at ryge - men du har da noget at glæde dig til, det værste er vel forbi, hvis ikke lige du er af dem der tygger tyggegumi eller bruger plastre, pøj pøj med det. mvh. Valde.

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 20 point
Dato : 21-03-04 14:53

Jep jeg har osse ham. Faktisk tror jeg det er ligeså svært at droppe Kandu, som det er at droppe smøgerne

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 14:54

Jo han er kommet tilbage franksp.
Godt nok. En lille tænkepause kan godt gøre underværker, og selv om der falder nogle grove ord indimellem, må man enten undgå de tråde de optræder i, eller "spille med". Alt i alt er vi jo kun mennesker på godt og ondt, men her i kandu, forhåbentligt helst for det gode.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 14:54

hov der mangler et ord -Jeg har osse set ham skulle der stå

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-03-04 15:01

>>Frida
Det kan ikke blive mere korrekt. Man bliver afhængig af Kandu........

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 15:01

Øhh Valde det er ikke min tråd denne her men jeg bruger ikke tyggegummi med nikotin i eller plaster eller noget prøvede gummi de første 2 dage og føj det smager jo som et askebæger lugter de det er forfærdeligt hvordan jeg efter 14 dage begyndte at spytte asfalt Det har nok været den mest motiverende årsag til at holde mig fra tobakken fremover og når man så har fået lugtesansen igen er det dog helt utroligt hvordan folk (også mig selv for 5 uger siden) lugter af røg Det der er kommet mest bag på mig ved at holde op er hvor meget ondt man har gjort sin krop og det betaler jeg for nu med alle mulige sygdomme som står i kø for at angribe mig via mine ubeskyttede lunger Derved mener jeg at der ikke sidder et tykt nicotinlag og afviser aller baktussernerne som der jo plejede før jeg blev klogere Hav en god Søndag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 15:05

Øh...Er det bare mig - eller er der noget mystisk ved tippet "Kaniner til hundetræning"
Jeg mener hvordan lærer man en kanin at dække fx

Nå - jeg forstår det sikkert bare ikke....som om det er noget nyt

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-03-04 15:14

Kandu er efterhånden ved at blive en slags annoncemarked ligesom den blå avis. Der er også mange der ønsker at købe eller sælge et eller andet. Og så bliver spørgsmålet aldrig lukket, for der er ingen der køber det...... og hvis man henviser til dba. får man bare at vide at det ikke var spørgsmålet......

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 15:20

Hmm..Jeg er klar over, at det er en som gerne vil sælge nogle kaniner. Hvad jeg ikke rigtig forstår er derimod overskriften og kategorien*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-03-04 15:27

Det kan være det er størrelsen han/hun mener. Kaniner på 4 kilo er størrer end de der små minaturehunde, som ikke vejer mere end 400-500g. Derfor ligger det nok i hundekategorien.

Nå, men vi vil med denne tråd sige velkommen til Franksp, igen, og så må vi se hvor langt tid det holder denne gang, igen.
Gad vide om han abonnerer på smaltalk?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 15:31

Frida der er jo også nogle der bruger levende dyr til hundetræning Sådan nogle nødder
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-03-04 15:36

>>Sune
Det er da klart at de skal være levende. Har du nogensinde set en død hun blive trænet? Jeg tror ikke det kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 15:43

Sune jeg aner ikke hvad du mener - men pyt med det*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 15:47

Altså levende dyr til at træne deres hunde med Feks jægere elle også en død krage fra fryseren
Mvh Sune*ss*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 15:48

>Frida
En lille indskudt kommentar.
Har lige talt med min svigersøn, at de sætter fødslen igang på min datter. Man tør ikke vente længere af hensyn til barnet. Så fra nu og 3 dage frem kan det ske.
Jeg håber ikke at jeg behøver at være nervøs??

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 15:55

Du skal ikke være nevøs ellebye. De gør det for ikke at stresse barnet yderligere - så det kommer til verden på bedste tænkelige betingelser.

Det bliver da spændende - kender I kønnet??

Frida...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-03-04 15:56

jægere bruger sikkert de stakkels kaniner til at træne deres rovdyr

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 15:57

Hey jeg bliver helt misundelig - jeg elsker fødsler det er så dejligt livsbekræftende at se et lille menneske komme til verden.

Frida...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-03-04 15:59

Joe - det kan du da ROLIGT være elleby!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 16:03

>ellebye

Din datters symptomer på svangerskabsforgiftningen (Preeklampsi) forsvinder så snart hun har født - så der er ingen grund til bekymring. Hun er i gode hænder*S*

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 16:21

Nej de har ikke ønsket at kende kønnet, og tak det beroliger alt andet noget.
Så det kunne være jeg skulle spørge kandu om jeg kunne "få" nogle tusinde ledige point at dele ud af, i stedet for champangne.

ellebye, morfar in spe

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 16:36

ellebye

Du kan tage det helt roligt. Du skrev tidligere at din datters symptomer ikke er alvorlige - og Milde former for svangerskabsforgiftning medfører praktisk taget ingen risiko for hverken moderen eller fosteret.

Svær preeklampsi eller eklampsi er derimod alvorligt. Moderkagens funktion kan hindres, så fosterets forsyning af næringsstoffer og ilt bliver besværliggjort - men så er der tale om en meget svær svangerskabsforgiftning, hvor også moderen løber en alvorlig risiko - men det er jo slet ikke det der er tilfældet for Jeres vedkommende

Nyd din datters kommende fødsel - både hun og barnet har de bedste betingelser, efter hvad du har fortalt - og om ikke længe kan du kalde dig for "morfar" Det er da fedt ik??....

Ja dine familiemedlemmer vil sikkert blive glad for nogle superpoints

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 16:44

Jo en underlig fornemmelse, men det vil det vel altid være første gang.
Nej pointene var til uddeling til alle her på kandu.

ellebye

Jeg takker for i dag for at drage mod slagelse sygehus, fortsat god søndag.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-04 17:00

Børn..? Adr... det lyder klamt. Moderkage og alt muligt

Er der noget jeg hader; så er det racisme, negre, bøsser, kvinder, dyr med 'h' ..og børn !!!

.. nej altså : tillykke Bestefar ellebye.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 17:07

Molo hvor har du været? - På druk
Moderkager er ikke specielt lækre, men der er jo heller ingen der tvinger os til at studere den indgående, vel??

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-04 18:00

fridaflip -> På druk ? Nix ..på spanden !!!

..og så har jeg kigget på planter : http://akva-net.hjem.orangenet.dk/javabregne.htm

samt flere kampfisk : http://www.jjphoto.dk/fish_archive/aquarium/betta_splendens.htm

Testet min filterpumpe og sat akvariet på plads og i vatter.

Skidt med moderkager. Børn lugter ..og koster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 18:42

JA gu lugter de Jeg husker ikke hvor jeg har hørt det,
men en eller anden har udtalt at "En baby er en mave med en højttaler i den ene ende og udstødning i den anden"

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-04 19:07

fridaflip -> Du har nok lyttet til Ole Fick's kommentar om børn : Børn lugter. ..og se nu min søster. Hun har lige født. Nu skal hun sgu gå i den stank i 18 år

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-03-04 23:21

hej..kommer lige ind og siger hej..hvordan går det herinde?
Ser at Ellebye skal være morfar..ajii hvor er det spændende..har det lige som dig Skingur..ææælsker fødsler..har nu fået den store ære at overvære 2 stk. altså foruden mine egne 3...og ja der er ikke noget mere livsbekræftende.
Kører det ellers som det plejer? Jeg har jo ikke været her længe snart...Hader afhængighed..og hader gentagelser i det uendelige..sååh jeg kan altså ikke være det samme sted i flere år i træk...
Ram du må have været på den meget omtalte ferie..lad mig høre hvordan det gik?
Og i andre...hvordan har i det?
Mange gensynsknus
Sus/mango

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 23:28

Omend jeg ikke skal hilse, så har man sat fødslen i gang, og forventet nedkomst 1-3 dage. Pt. har mor og barn det godt.

mvh
ellebye

PS! det lettede lidt at se datteren tage det med nogenlunde ro.

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 22-03-04 13:42

Tak for svaret fridaflip.