/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mål på div. biler
Fra : executor
Vist : 327 gange
50 point
Dato : 21-03-04 12:43

Jeg leder efter mål (længde, brede, højde osv.) på VW Golf, Polo, Lupo. Toyota Corolla, Yaris. Citroën Saxo. Er der nogle herinde der kan hjælpe mig med det???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-03-04 12:49

FDM har den slags oplysninger på deres hjemmeside under punktet Viden om biler, men der er bare lige det at man skal være logget ind for at se det og for at logge ind skal man være medlem, men kender du et medlem finder du nok ud af det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 13:03

Hvis du går ind hos forhandlerne står alle mål der.

www.smc.dk

www.toyota.dk

www.citroen.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 13:08

Har du en meget lille garage???*ss*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 21-03-04 16:44

Nu ved jeg ikke om det drejer sig om en ny eller ældre model? Hvis det er en ny model kan du købe den seneste "Bil-Revyen" (udkommer én gang om året) Her står simpelthen ALLE mål og nøgletal på ALLE biler som sælges i DK + lidt ekstra...som vi almindelige "dødelige" alligevel ikke kommer i nærheden af!
Hvis det er en ældre model må du på biblioteket eller finde disse årsrevyer "antikvarisk". De er imidlertid generelt i "høj kurs" så man skal være "vaks ved havelågen" når man ser dem. En rigtig god detalje ved de lidt ældre revyer er at der findes en minitiøs opmåling af hver enkel bilmodel så man i praktisk kan se ALLE mål på en "gennemskåret" biltegning...desværre findes dette index ikke i den seneste bilrevy.

Mvh
Palle Jensen

PS: En (RIGTIG) god chance at finde gamle årsrevyer er her næste weekend på veteran og stumpemarkedet i Fredericia...her har jeg selv købt adskellige årsrevyer.