/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Fjernvarmerør
Fra : hennooah
Vist : 688 gange
60 point
Dato : 21-03-04 11:26

Jeg stillede på et tidspunkt spørgsmål om pris på " jernvarmerør " (stavefejl).
Det har jeg fået nogle få svar på.
Nu kunne jeg godt tænke mig at få nogle priser fra Tyskland på samme type rør (løgstørrør), men hvor søger jeg og hvor kan de evt. købes.
Det skulle jo være noget billigere at købe vvs artikler i Tyskland.
Skal bruge rørene omkring påske.

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 21-03-04 11:32
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-03-04 13:10

Hvilken dimension skal du bruge?
Keldd.

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 25-03-04 23:41

Til varmt brugsvand skal jeg bruge 22 mm helst dobbeltrør
Til centralvarme skal jeg formentlig bruge 28 mm også dobbeltrør.
Jeg skal bruge godt 20 m af hver.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-03-04 09:46

Mener ikke Tyskland kan betale sig,transport.m.m.
Prøv www.billigvvs.dk De har det måske ikke i deres sortiment,men kan skaffe det i en fart.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : sangfugl

Dato : 27-10-04 10:59

Halløj hennoah

Jeg står i den situation at skulle investere i eks. løgstørrør.
Det ku' være interessant at vide hvordan det gik med dine rør
mvh mogens