/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
sletning af navn i adresselinien to:
Fra : Goliath
Vist : 447 gange
150 point
Dato : 21-03-04 09:09

Hej med jer alle sammen.
Jeg håber at jeg er kommet ind i den rigtige kategori denne gang.
Kan i hjælpe mig, med at fjerne NAVNE i brevets adresselinie to:f.eks.goliath hvordan fjerner man dem, så næste gang man skal starte med G så at mit navn ikke kommer frem.
Jeg har både Outlook express og incredimail.

PÅ forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 09:15

Forstår ikke helt hvad du mener.

Hvis du trykker på et navn i dit adressekartotek er det da det der kommer frem.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-03-04 09:15

Hvis du i en email begynder at skrive navne i adreeeslinierne, så vil programmet automatisk hoppe til det første navn i listen der passer med det du skriver, men du kan jo bare skrive videre så bliver det overskrevet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 09:19

Dit eget navn kommer vel ikke frem - medmindre du skriver til dig selv.
I visse programmer (incredimail f. eks.) får du når du taster første bogstav en lise med alle der har det som start og den liste bliver mindre og mindre efterhånden som du taster bogstaver.
Er det det du mener?

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 21-03-04 09:20

Grunden til at navnene kommer frem af sig selv er at når du begynde at skrive finder den navne i dit adressekartotek som matcher. (Autofuldførelse) hvis du ikke ønsker denne funktion kan du slå den fra et sted i indstillinger for dit mailprogram.

Mvh
Wofler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 09:23

I outlook expresss kan du under instillinger/send fjerne fluebenet ved "fuldfør automatisg....."

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 160 point
Dato : 21-03-04 09:26

Det samme i incredimail - der er det bare under options/compose

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-03-04 09:28

Hej tak for at der er så mange der vil hjælpe mig, men det jeg mener er at hvis det navn ikke er i mit adressekartotekt,
Så næste gang jeg skal skrive til en med det startbogstav, så kommer det navn frem jeg lige har skrevet og det vil jeg ikke ha. Kan i bedre forstå det nu.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-03-04 09:29

Hejsa

Åbn din outlook express
Vælg fanen funktioner
Vælg instillinger
Gå til fanen send
Fjern flueben der hvor der står-fulfør emailadresser automatisk under skrivning
Klik på anvend og ok

Mvh Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 09:30

Ja - bare gør som jeg har skrevet i de 2 forslag alt efter hvilket af programmerne du bruger.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-03-04 09:47

Hej med jer alle sammen.
Alle der har kommet med kommentar til dette spørgsmål, siger jeg mange til, for i har igen løst et problem for mig.
PS: i er sk... dygtige alle sammen.

TAK.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 09:51

???????????????
Så må du stille spørgsmålet så det kan forståes eller kommentere forslagene

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 09:52

Jeg forstod vist ikke dit svar..
Skulle det forståes at du havde fået løst problemet?

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-03-04 09:56

Ja, refi det var det, og som jeg skrev før var det for at sige tak.

TAK

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 09:57

Indrømmer at jeg er med på en kigger. Øh Refi...problemet må da være løst for jeg har lige gjort som I har beskrevet - men Goliath's sidste kommentar kan da godt misforståes sån' lidt......

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 09:57

Så er alt jo godt

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 09:58

Okay.
selv tak da, men så husk at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-03-04 09:59

hej Frida... det må i undskylde hvis jeg ik har skrevet så i kunne forstå det.

Hilsen goliath

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 10:00

"frida"

Jeg havde blot læst igen som "ikke"

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-03-04 10:01

hej refi hvordan gør jeg det, jeg er ikke så gammel på PC så alt den hjælp jeg kan få er dejligt at få.
TAK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 10:06

Tryk på accepter et svar over det svar du accepterer.

Sagdu du ikke du havde fået hjælp "IGEN".

Hvis du har flere åbne så luk dem også.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-03-04 10:06

*frida der er som at en gang imellem er man overser et ord, det sker for sejv den bedste (og det gjorde det jo lige nu)
OK TAK

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-03-04 10:07

Ovenover hver af de kommentarer du har fået,står der accepter som svar
Klik på den kommentar der løste dit proplem
Og dit spørgsmål vil blive lukket

Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : Goliath

Dato : 21-03-04 10:14

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 10:17

selv tak.
Hvis du af og til stiller spørgsmål her på kandu, skulle du gøre dig selv til superbruger - så får du også 200 point.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 10:24

Er der en af Jer kloge drenge der "gider" hjælpe mig, hvis jeg lige om straks stiller et spørgsmål i Andet Multimedie?? Jeg ved at I kan

Frida...

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-03-04 10:28

Tak for det, det skal jeg tæke over.
TAK for denne gang HEJ med jer.

Ha en forsat god weekend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 10:37

Hvis vi kan "frida" - så hjælper vi da.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-03-04 10:52

Hej frida det ville være dejligt hvis jeg oz ku hjælpe andre