/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Køb af tulipanløg i holland
Fra : ulrik1976
Vist : 4321 gange
100 point
Dato : 20-03-04 22:44

Hej for nogle år siden fik man et katalog fra holland hvor man så kunne vælge og vrage mellem flere tusinde planter... det er nok 10 år siden , men nu har jeg glemt hvad det hedder....

nogle der har succes med at handle blomster/planter i udlandet...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-03-04 22:52

Firmaet hedder Bagger og de fik så mange henstillinger fra Forbrugerstyrelsen, at det var ved at blive en hel joke, men det var ikke deres løg der var problemer med, det var deres konkurrencer hvor de lovede dyre præmier og så var det junk. Min gamle mor købte mange løg og forærede også mig nogle og de holdt fuldt ud hvad der blev lovet.

Accepteret svar
Fra : rengo

Modtaget 110 point
Dato : 20-03-04 23:32

Jeg har handlet meget med det firma som BjarneD henviser til, og har kun godt at sige om deres blomster og løg, jeg er mest til roser, men har købt en del tulipanløg som bare kommer hvert år, løgene er nu to år gamle og kommer igen i år ,allesammen, der er 150 tulipaner og de er på vej op ad jorden lige nu, roserne som jeg købte er også blevet store og flotte, især mine klatre roser, som jeg er meget glad for, er blevet høje og flotte, du kan skrive efter et katalog på denne adr.www.bakker.dk jeg har næsten lige fået det nye katalog fra dem.

Godkendelse af svar
Fra : ulrik1976

Dato : 26-03-04 19:42

Tak for svaret rengo.