/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
3510i hjælp
Fra : ingmand
Vist : 185 gange
100 point
Dato : 20-03-04 22:38

har lige købt en 3510i med det samme jeg tændte den og fik indtastet password skrev den telefonbegrænsning er slået til i højre hjørne kunne jeg taste fortryd så bad den om at angivebegrænsningskode hvad gør jeg ???????kan nogen hjælpe mig ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 22:42

Her kan du lukke den op gratis
http://www.dkunlock.com/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 23:30
Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-03-04 00:44

Til refi
gratisunlock.dk findes ikke mere... Du kan derimod gratis låse alle nokia telefoner op på www.helloo.dk
HUSK det nu til næste gang du henviser folk..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-03-04 00:47

Til Sunowich
Den side du henviser til er IKKE gratis. Det er derimod www.helloo.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 09:06

Prøv du bare at trykke på mit link.
Det virket ganske udmærket - uanset om de eksisterer eller ej.

Så der er noget du har misforstået.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 11:56

Der står heller ikke lige at det skal være gratis men et nyt link vil jeg da gerne have Dan
Hav en god dag Mvh Sune

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-03-04 18:53

Jamen så er vi jo enige... www.helloo.dk er en gratis service og der er det hele på dansk!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : hakan18

Dato : 23-03-04 18:58

hejsa.....jeg sku spørge om der er nogen der har en begrænsnings kode til en 3510i med tdc??
jeg har skiftet fra tdc til telmore og når jeg indtaster koden med den telmore-simkort så skriver den "telefonbegrænsning"
NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED HVAD JEG SKAL GØRE???

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 23-03-04 21:36

Til hakan18
Din telefon er låst.. Hent programmet på www.helloo.dk under download og udregn din begrænsningskode. Så nemt er det!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : hakan18

Dato : 24-03-04 13:22

til dan/helloo.dk
ok tak skal du have....
det gjorde jeg så lige...
og det virkede squ da osse!!!

mange tak :)

hilsen Hakan

Kommentar
Fra : dianarj

Dato : 31-10-04 14:31

hva så hvis hverken kode 1 eller 7 virker.. og er en 3510i jeg har?

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 31-10-04 19:34

kik engang på www.TekIt.dk da min egen side er lukket ned p.g.a. cikane..
Hilsen Dan