/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
photoshop
Fra : Haider
Vist : 261 gange
50 point
Dato : 20-03-04 20:38

Er der nogle, der har handlet på www.fhotoshop.dk
hvordan er det???????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-03-04 20:51
Kommentar
Fra : Divser

Dato : 20-03-04 22:07

Jeg har handlet på www.photoshop.dk et par gange inden for de sidste par år og i begge tilfælde har det fungeret perfekt. Varerne blev betalt pr. Dankort og de rigtige varer ankom i løbet af 2-3 dage. Det almindelige fotoapparat og Canon digitalkamera, som jeg har købt, har fungeret fint siden, så jeg har ikke har behov for at afprøve deres service/reparation.

Mvh
Stephen

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 20-03-04 22:52

Hvorfor handle på nettet når du kan handle hos Fotohandleren til samme pris og få en personlig betjening/vejledning, har set Nikon produkter hos f.eks.Thorsøe Foto til samme pris som hos "photoshop" 1003 jeppe

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 21-03-04 16:59

Det er nemt og bekvemt at handle på http://www.photoshop.dk/ og på nettet generelt. Jeg har brugt ovennævnte samt masser af andre netbutikker UDEN ærgelser og "dårlig service". Jeg har ikke haft brug for deres "support" lige i dette tilfælde og kan derfor ikke lige udtale mig på det konkrete, men har haft masser af on-line spørgsmål ifm køb på nettet...både før, under og efter købet som er blevet indfriet til UG.

Mit personlige råd er derfor at du roligt kan bruge omtalte netbutik til at foretage dine fotoindkøb.

MVH
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Haider

Dato : 24-03-04 10:02

1000tak til alle sammen

Kommentar
Fra : 9221

Dato : 07-04-04 10:56

HEJ JEG SKAL BRUGE ET PROGRAM TIL AT LAVE OM PÅ FOTO.
MIN KÆRSTE BLIVER SNART 50 OG VIL GERNE SE UD SOM MARY
HÅBER PÅ HJÆLP.
HILSEN 9221