/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billig boligadvokat
Fra : volvo2003
Vist : 1895 gange
100 point
Dato : 20-03-04 20:29

Er der nogen, der kender en billig boligadvokat i Københavnsområdet, der kan berigtige en hushandel.
Jeg står foran huskøb og skal i realiteten blot bruge en advokat og dennes ansvarsforsikring....
Jeg har tidligere set annoncer på 3-4000 kr., men nu hvor jeg skal bruge en kontakt, er der ingen aktuelle annoncer...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-03-04 20:50

Her er hvad du kan kalde en annonce
http://www.sanktannae.dk/index.htm

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-03-04 00:01

Du kan jo kigge lidt her hvis du vil have lidt mere viden omkring boligadvokaterne:
http://www.boligadvokaterne.dk/

Jeg forstår godt at du vil spare der for det er mest forsikringen man har brug for nu hvor handlerne er så standardiserede, og der er ikke meget at komme efter. Jeg valgte også en boligspecialist med lavere salær da jeg handelede for nogle måneder siden.
Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : volvo2003

Dato : 21-03-04 08:27

Sanktannae.dk er da vist ikke noget advokatfirma, Bjarne D.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-03-04 09:46

Jeg gik ud fra at du som huskøber skulle have skøde skrevet og berigtiget handlen, det gør de, men jeg kom i tanke om at jeg ikke selv ville bruge "vinkelskriver" og derfor gav jeg linket til det sted hvor du kan finde en liste over advokater der har specialieret sig i bolighandler.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 21-03-04 17:12

Her har du ALT hvad du skal bruge til en god og billig bolighandel:
http://www.boligportal.dk/

Mvh
Palle Jensen