/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puhc maxi hjælp ønskes...
Fra : tiemaster
Vist : 417 gange
50 point
Dato : 20-03-04 18:49

har lige samlet en maxi den starter fint og tar os en masse omdrejninger når den står på foden men når den kommer ned og skal køre vil den ik rigtig.. plumben er taget og studsen er boret op aligevel vil den ik.. kører ca 20 25 vil jeg tro... hvad kan der være galt.. på forhånd mange tak.......

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 20-03-04 18:55

Gearet for meget, for lille dyse, utæthed ved studs/karburator eller cylinder bundpakning.
Eller tænder alt for tidligt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 20-03-04 18:58

ved i hvert fald at det er org. dyse der sidder i og der ingen pakning er ved studs..

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 20-03-04 18:59

hvor stor en dyse snakker vi om...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-03-04 19:02

HEj
Det med dyssen er lidt lige meget.
Jeg havde en der kunne køre 60 med en standadrd dysse.
Det kan være det er skidt i din kaburator, eller at dit filter er stoppet.
eller det som palle er inde på.
mvh Benjamin.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-03-04 19:34

´Det er bestemt ikke lige meget med dysen,hvis du har pillet ved den ,kan den meget vel, ha`
brug for en større dyse end standarddysen.
Keldd.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 20:10

Jeg skal venligst gøre opmærksom på kandu´s regelsæt, der bl.a. siger at man i kandu ikke må opfordre til ulovligheder, herunder eksempelvis forstået ved at viderebringe viden om hvordan man kan gøre en knallert ulovlig.

kandu gør også opmærksom på, at de overvåger at dette ikke foregår, samt at de i givne tilfælde kan overbringe sådanne tilfælde til politiet.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 20-03-04 20:16

hej ellebye det er da heller ik det der foregår den kan jo ik køre mere end 20..... og det er da ik ulovligt...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 20:20

Er det lovligt at tage plumben??, og det må være med et formål du har gjort det.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 20-03-04 20:23

jeg har ik taget den, fik og vi at den var lovlig da vi købte den men det var den jo så ik så vi da vi fik den skilt af.......

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-03-04 20:33

Citat:"ved i hvert fald at det er org. dyse der sidder i og der ingen pakning er ved studs.."
Det kunne være det hjalp, hvis du satte en pakning i ved indsugningsstuds.
Vare nr 56063300
http://www.thansen.dk/product.asp?c=226907756&n=282539188&pn=282539314
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 22:26

Elleby luk nu det er sku ders eget problem Hr betjent

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-03-04 22:52

Ahr,Giv den en gang Gas.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-03-04 23:19

Godt ord igen Sune.Hr.Betjent,den var sjov-ha ha.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 21-03-04 00:07

sørg for den er tæt over alt og hjælper det ikk så tjek luftfilter...og omdys den evt...

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 21-03-04 14:07

Tak for svaret pallebhansen.