/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Sommerstedsgade/Sjællandsgade 1947-5o
Fra : perlen
Vist : 641 gange
80 point
Dato : 05-05-02 11:04

Familierelationer til : Anna Elisabeth Hansen født 26 okt 1898 Gundsømagle
Børn - 2 piger 1 dreng
lillebror:
Jens Eigil Hansen født 10 sept. 1907 Gundsømagle
gift med Yelva
datter conni

hvem kan huske disse familier? var min faster og onkel.

Kommentar
Fra : 7409

Dato : 13-05-02 01:09

Hej
Jeg har passet en dame ved navn Yelva Hansen som boede på et plejehjem i Glostrup. Hun havde en datter som hed Conny.

Den Yelva døde i 1992. Og hendes datter døde et lille stykke tid før. Jeg ved ikke hvad Yelvas mand hed.
Venlig Hilsen Ina

Kommentar
Fra : perlen

Dato : 13-05-02 20:01

Hej Ina Tak for op lysning om min evt. tante- hvilket plejehjem i Glostrup ?Måske er der
stadig nogen ansat ,der kan op lyse mig om Yelva Hansen og hendes familie.
Kan du evt. huske hvor gammel hun blev og hvorfor hun var på dette plejehjem
det er godtnok nogen år siden .men visse personer huskes bedre end andre.
Gad vide om man kan få oplysninger om hvor hun er begravet ??jeg går ud fra
at Yelva er bisat / begravet fra plejehjemmet.Vil blive glad hvis du kunne hen- vise mig til andre eller du kan huske mere selv. Tak for nu -Perlen
ps. Ærgeligt at datteren også er død ellers havde det været nemmere, hun er
jo (var) min kusine men har aldrig mødt hende.

Accepteret svar
Fra : 7409

Modtaget 80 point
Dato : 13-05-02 21:16

Hej

Plejehjemmet hedder Dalvangen og ligger på Digevangsvej i Glostrup. Yelva boede på 1. sal i den skærmet enhed. Hun var meget dement. Jeg ved ikke hvor længe hun var der, men i den periode på ca. 2 år jeg var der. Var hun der også.

Else Jensen som er afd. sygeplejeke vil helt sikkert huske hende. Og jeg ved at der stadig er ansatte fra dengang.
Ang. datteren så er jeg (næsten ) sikker på at hun hed Connie, men nogen gange husker man forkert. Men Yelva Hansen det er der ikke mange som hedder.
Prøv at ringe til Plejehjemmet, de kan helt sikkert hjælpe dig. Jeg har desværre ikke nummeret, men find det på www.krak.dk

Venlig Hilsen Ina

Kommentar
Fra : 7409

Dato : 13-05-02 21:16

Hej

Plejehjemmet hedder Dalvangen og ligger på Digevangsvej i Glostrup. Yelva boede på 1. sal i den skærmet enhed. Hun var meget dement. Jeg ved ikke hvor længe hun var der, men i den periode på ca. 2 år jeg var der. Var hun der også.

Else Jensen som er afd. sygeplejeke vil helt sikkert huske hende. Og jeg ved at der stadig er ansatte fra dengang.
Ang. datteren så er jeg (næsten ) sikker på at hun hed Connie, men nogen gange husker man forkert. Men Yelva Hansen det er der ikke mange som hedder.
Prøv at ringe til Plejehjemmet, de kan helt sikkert hjælpe dig. Jeg har desværre ikke nummeret, men find det på www.krak.dk

Venlig Hilsen Ina

Kommentar
Fra : perlen

Dato : 13-05-02 22:32

Nøj- Endnu en gang tak , jeg vil imorgen ringe til Dalvangen- kender det godt
arbejder selv på Glostrup, så det er lidt ærgeligt at jeg ikke er begyndt at søge
efter mine Aner lidt før, men da jeg aldrig har mødt Yelva ville det jo være svært at opnå
en nær kontakt så sent, men kunne måske så have få lidt at vide om min farbror.Skal lade dig vide om der er bid, hej fra Perlen

Kommentar
Fra : perlen

Dato : 28-05-02 22:25

Fam. Jens Eigil - Yelva -Conny Hansen boede i Sjællandsgade nr.6 ' sal
hvis det kan hjælpe nogen til at
huske dem .

Kommentar
Fra : perlen

Dato : 17-07-02 01:58

Jeg mangler stadig svar så derfor er det ikke lukket endnu ok!

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 17-07-02 11:35

Hej Perlen!
Så afvis Zonkers svar, han er bare ude efter nemme point.
Hilsen Jeannie Kristensen

Godkendelse af svar
Fra : perlen

Dato : 06-08-02 15:34

Tak for svaret 7409.