/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Irriterende melding
Fra : alimak
Vist : 826 gange
200 point
Dato : 20-03-04 14:43

Jeg har en irriterende melding der hele tiden popper op når jeg bruger outlook.Meldingen siger:"Procedureindgangspunktet GetIUMS@4 blev ikke fundet i DLL-bibeloteket MSDART.DLL". Da jeg klikker "ok" så sker der ingen ting før jeg har klikket "ok" 8-10 gange da forsvinder boksen. Næste gang jeg bruger Outlook så kommer den igen.Håber nogen kan komme med nogle gode ideer på hva jeg skal gøre. Jeg kører med XP pro.
Hilsen Alimak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 14:52

Du skal besøge www.spywarefri.dk - du har sikkert noget snavs.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 14:53

Du kunne selvfølgelig prøve at geninstallere outlook eller prøve en tidligere gendannelse fra før problemet.

Accepteret svar
Fra : Jin2k

Modtaget 210 point
Dato : 20-03-04 15:17

Hejsa

Find din MSDART.DLL fil og omdøb den til MSDART32.DLL (husk at ta en back-up)
Det skulle fikse problemet...

/Jin2k

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-03-04 15:49

Har kørt div. spy programmer, computeren er ikke infisert. Håber og slippe og gendanne da computeren er ny og da må jeg instalere alle programmer om igen.
Hilsen Alimak

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 20-03-04 15:51

Hej alimak prøv under funktionen hjælp af trykke på find & ret fejl, det kan muligvis afhjælpe dit problem, hvis går du videre med næste funktion og henter de opdateringer, du måtte mangle

mvh
krakgt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 16:01

Hvor længe har du haft fejlen?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-03-04 16:19

Hej Jin2k.
Du løste problemet, jeg er deg evig taknemlig. Tak
Hilsen alimak

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 20-03-04 16:21

Tak for svaret Jin2k.