/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hjælp til ut2004
Fra : tronddk
Vist : 324 gange
40 point
Dato : 20-03-04 13:50

hej alle sammen jeg har lige fåget spillet med posten idag hvordan kan jeg se om den cd key jeg har fåget med virker for jeg kan nemlig ikke state den den siger the cd key you entered was not correct plese re-check your cd key against ......

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-03-04 15:08

Tjah, det er jo f.eks. sådan du kan se om den virker, og det gør den tilsyneladende ikke, så du må have fat i sælger og få den rigtige.

For det er vel ikke pirat kopi?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 20-03-04 15:25

nej købte den på cdnow.com

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 20-03-04 15:26

men kan det være fordi at jeg skal ringe og klage over det på mandag `?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 40 point
Dato : 20-03-04 17:08

Om det er fordi du skal ringe og klage??

Jeg tror nu ikke de bevidst har sendt dig en forkert kode for at få dig til at ringe og klage, det er nok en fejl skal du se

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 20-03-04 18:33

ups det er cdon men jeg ringer til det nr som stå i det lille hefte der følge med hvor der står man skal ringe til hvis den ikke virker men tak for svare Better_Performance