/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Stencil bold til word
Fra : viskinge
Vist : 501 gange
200 point
Dato : 05-05-02 08:47

Jeg leder efter en font der hedder "stencil bold" som jeg helst skal kunne bruge i word. er der nogen der kan hjælpe mig
MVH
viskinge

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 05-05-02 09:16
Kommentar
Fra : dk

Dato : 05-05-02 10:42
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-05-02 22:11

Hej dk
Jeg er klar til at acceptere dit svar, hvis du kan forklare mig hvor jeg skal ligge den modtaget fil med stencil bold,
således jeg kan bruge det direkte i word.
MVH
viskinge

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 05-05-02 22:32

Hej Viskinge

Nu ved jeg ikke hvilket styresystem du bruger, men i win/Me/Xp
går du til kontrolpanelet og dobbeltklikker på skrifttyper, stifinderen skulle så gerne åbne mappen.
I "filer" menuen vælger du indstallere nye skrifttyper.
Du kan evt. bare åbne stifinder og gå til mappen, klik en gang så du kan se alle skrifttyperne, og bruge samme fremgangs måde.
du skulle nu gerne kunne finde den i word på normal vis.
Du skal selvfølgelig lige have dem pakket ud af zip filen først :)

ps.
alle dine fonte ligger her
c:\windows\fonts

Kommentar
Fra : dk

Dato : 05-05-02 22:40

ved at kopiere fonte over bliver de s** "ikke aktive og registeret så de kan bruges i
bl.a Word.

De skal indstalleres.

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 06-05-02 07:23

Tak for svaret dk.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 07:30

viskinge har forfattet følgende :

> Jeg leder efter en font der hedder "stencil bold" som jeg helst skal
> kunne bruge i word. er der nogen der kan hjælpe mig

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&querytime=7C&q=stencil+ttf