/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Mix af lydsignaler fra USB?
Fra : Avalodia
Vist : 300 gange
100 point
Dato : 20-03-04 10:57

Jeg har et par mikrofoner som tilsluttes via USB.

Kan jeg tilslutte flere ad gangen og få lyden mixet sammen via noget software?

Findes der mixere som hardware med USB-indgange?

Alternativer, der giver en god lydoptagelse af tale?

/Avalodia

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 11:14
Kommentar
Fra : Avalodia

Dato : 20-03-04 14:37

Tak til Sunowich for kommentaren. Måske er løsningen at gå den vej.
Nu havde jeg kig på et par USB-mikrofoner (TELEX H-831) og tænkte at man kunne koble flere USB-lydkilder på en PC.

Jeg har desværre dårlige erfaringer med de bokse der omsætter signalet fra analog mikrofon til USB, men det kan skyldes min mikrofon.

Jeg aner stort set ikke noget om lydudstyr, så dette er lidt et skud i blinde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 22:18

Ok husk at lukke spørgsmålet hvis der ikke kommer flere svar
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 21:56

Mon ikke du burde lukke spørgsmålet ????
Mvh Sune