/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sider med bilafgifter.
Fra : jes.O
Vist : 1767 gange
50 point
Dato : 05-05-02 01:06

Jeg ved at der findes nogle sider hvor andre der har hjemtaget biler fra bla. Tyskland har skrevet hvor meget de har betalt i afgift, men jeg kan ikke finde adresserne?? Er der noge som kan hjælpe til med nogle link !

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 05-05-02 08:50
Kommentar
Fra : jes.O

Dato : 05-05-02 12:54

Takker for linket men det er meget sparsomt! og kun med VW, der må være nogle flere?

Accepteret svar
Fra : Peterpo

Modtaget 50 point
Dato : 05-05-02 16:03
Kommentar
Fra : yff

Dato : 06-05-02 00:12

hmmm det site er ikke af dem som har hjemtaget biler fra tyskland, men det indeholder
noget om registerringsafgift. Men intet om hvad de giver i Tyskland og dermed hvad
den danske registreringsafgift bliver. Det var sådan jeg forstod spørgsmålet ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-05-02 23:19

> Jeg ved at der findes nogle sider hvor andre der har hjemtaget biler
> fra bla. Tyskland har skrevet hvor meget de har betalt i afgift, men
> jeg kan ikke finde adresserne?? Er der noge som kan hjælpe til med
> nogle link !

www.bilpriser.dk

--
Mvh/Thomas Krath
http://tkrath.dk
http://xr4i.tkrath.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 07:57

Bilpriser.dk er bare helt præcis.

Jeg har lige importeret en Ford Galaxy '96 TDI, og den midlertidige
registreringsafgift
ramte under 1Tkr fra Bilpriser.dk !!!
Jeg venter dog stadigt på resultatet på min endelige vurdering ....

Mvh Jan M

"Thomas Krath" <tkrath@REMOVESTHIShotmail.com> wrote in message
news:abesks$4b8$1@sunsite.dk...
> > Jeg ved at der findes nogle sider hvor andre der har hjemtaget biler
> > fra bla. Tyskland har skrevet hvor meget de har betalt i afgift, men
> > jeg kan ikke finde adresserne?? Er der noge som kan hjælpe til med
> > nogle link !
>
> www.bilpriser.dk
>
> --
> Mvh/Thomas Krath
> http://tkrath.dk
> http://xr4i.tkrath.dk
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 08:00

Bilpriser.dk er bare helt præcis.

Jeg har lige importeret en Ford Galaxy '96 TDI, og den midlertidige
registreringsafgift
ramte under 1Tkr fra Bilpriser.dk !!!
Jeg venter dog stadigt på resultatet på min endelige vurdering ....

Mvh Jan M

"Thomas Krath" <tkrath@REMOVESTHIShotmail.com> wrote in message
news:abesks$4b8$1@sunsite.dk...
> > Jeg ved at der findes nogle sider hvor andre der har hjemtaget biler
> > fra bla. Tyskland har skrevet hvor meget de har betalt i afgift, men
> > jeg kan ikke finde adresserne?? Er der noge som kan hjælpe til med
> > nogle link !
>
> www.bilpriser.dk
>
> --
> Mvh/Thomas Krath
> http://tkrath.dk
> http://xr4i.tkrath.dk
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 08:04

On Fri, 10 May 2002 09:00:02 +0200, "Okkels" <moesgaard@cool.dk>
wrote:

>Bilpriser.dk er bare helt præcis.
>Jeg har lige importeret en Ford Galaxy '96 TDI, og den midlertidige
>registreringsafgift - ramte under 1Tkr fra Bilpriser.dk !!!
>Jeg venter dog stadigt på resultatet på min endelige vurdering ....

LOL - det sidste er ret væsenligt, ik' ?
VI fik en regulering 2 mdr og 29 dage efter...

--
Mvh
Mr. Mogens

Kommentar
Fra : jes.O

Dato : 10-05-02 13:54

Tak for de sidste indlæg jeg har ikke fået set på dem endnu pga. arbejde!
Med hensyn til bilpriser.dk er de ikke nøjagtige det er selvfølgelig forskelligt fra bil til bil, men spørger du told og skat er de enige i at deres og bilpriser.dk ikke behøver være ens, da bilpriser.dk ikke får oplysninger fra told og skat..
Et eks. BMW 750i fra 90 ca. 80000 kr. i bilpriser.dk MEN told og skat 147000 Kr. meget nøjagtig eller hvad??
Iøvrigt skal jeg bruge priser fra før årgang 90 det kan bilpriser.dk ikke klare desværre.

Kommentar
Fra : chrissteen

Dato : 24-05-02 15:28

Bilpriser.dk kan kun bruges til standardbiler, altså biler som er ret gængse på det danske marked.
Jeg vil prøve at undersøge sagen, for min kones kusine hos Chrysler nævnte en sådan side du savner.
Min erfaring er at Bilpriser.dk er alt for lave,
Min LeBaron skal koste 58.000 kr hos told og skat mensBilpriser.dk angiver ca 35.000 kr.
Min Kadett GSI skulle koste 56.000 hos told og skat imod 45.000 hos Bilpriser.dk

mvh
Steen

Kommentar
Fra : jes.O

Dato : 24-05-02 16:24

Tak, jeg vil være glad for alle brugbare sider! Indtil nu er der ikke nogen der har været til mit formål.
Det kan være man skal lave en, der må være et behov for dette.
bilpriser.dk er nemlig ikke helt fin!

Jes