/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
FEJL: sgtray og pconfig..hjælp :(
Fra : Mariam_999
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 19-03-04 14:58

Hej Allesammen...
Jeg har et problem med min pc. Hver gang jeg starter den op viser den mig et vinue kaldet:
"sgtray"

Som skriver følgene:

"der opstod en fejl ved orsøg på at åbne pconfig"

og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det. Det eneste jeg kan gøre er at trykke ok.

På forhånd TAK"!

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 15:00

Det er et program som hedder "Wintasks 4 Professional" som du har haft installeret!

http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/sgtray/

Installer programmet igen og slet det så via "Tilføj/fjern" i kontrolpanel,
så er dit problem løst, og den vil ikke starte op med fejl mere!

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 19-03-04 15:07

OK!
Det vil jeg prøve nu. det er fint bare at downloade en trial ikk. da den alligevel skal afinstalleres... men hvad går programmet overhovedet ud på?

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 19-03-04 15:16

Har lige prøvet at installere programmet og igen afinstallere, men vinduet kommer stadig....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-04 15:21

Måske du har fået noget snask. Tjeck lige på : http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-04 15:23

Har du prøvet i din browser menu: Funktioner -> Inetrnetindstillinger... -> Startside ..at vælge : [Brug tom side]

[Anvend] og [Ok]

??? </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 19-03-04 15:35

Ok det sidste med at sætte startside til tom side har jeg prøvet men der sker ikke så meget. havde jeg heller ikke forventet har nermalt google.com som start side...

Spyware var jeg også igang med at scanne for.. skete heller ikke rigig noget,,,, prøver lige at scanne igen.

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 19-03-04 18:43

ok har nu forsøgt disse ting flere gange .. uden resultat. jo jeg er rimelig sikker på at jeg har renset min computer for spyware,

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 20-03-04 12:26

Er der andre der har gode råd???

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-04 13:32

Brug dette link: http://www.kandu.dk/dk/tip/7044

Og fjern den sti som indeholder: "sgtray"

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 20-03-04 16:55

TUSIND TAK!
Så blev problemet endelig løst...
Håber ikke min computer kommer til at tage skade af det. Men det vil så være en anden sag.

Godkendelse af svar
Fra : Mariam_999

Dato : 20-03-04 16:56

1000 Tak for svaret dscoop80.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 20-03-04 17:08

Det var så lidt......