/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Final Fantasy X-2
Fra : mikael_hanna
Vist : 524 gange
500 point
Dato : 19-03-04 14:27

Er der ikke nogen derude som har dette spil til Playstation 2, og som ikke gider det mere?? Jeg vil gerne købe det til en fornuftig pris, da spillet er MEGET dyrt her på Færøerne..?

Please ikke nogen links til udbydere af dette spil, da det er i restordre (distributionsfirmaet i DK er gået konkurs).
Og JA jeg har sat en annonce på www.brugtespil.dk

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 14:31

Hov jeg glemte helt at skrive at jeg er interreseret i at købe spillet..! (selvom der nok desværre ikke er nogen som har lyst til at forære mig det)..

Mikael

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:31

Arhh, det kan jeg jo ikke hjælpe dig med!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-03-04 14:38

Næ, men hvis du giver mig de 500 kan du da få det samme af mig.

ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-04 14:38

Den bliver sgu svær at knække og så på Fø.
Har I ingen lokalavis, eller er du den eneste spiller på øen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:43

Får spiller ikke PS2

(joke)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-04 14:46
Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 510 point
Dato : 19-03-04 14:48

Her kan du f.eks. købe det:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=11294483

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 14:49
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 14:52

Jo jo, der er da aviser, men jeg vil ikke påstå at de mange illiterære Færinge som bor heroppe har meget forstand på (noget som helst for den sags skyld) nyt som sker rundt om i verden..! Ynglingsbeskætigelsen heroppe er vist nok at lytte til 80´er musik..!

Mikael

PS: jeg har nok større chance for at købe spillet fra et får, en end Færing.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-04 14:53
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 14:53
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:54

Alt respekt for færinge, har arbejdet sammen med en. Men jeg vil IKKE med ham hjem og spise nationalretter.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 14:55
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 15:06

hmmmm..... interessante bud. Det bedste indtil nu er QXL.. men håbede dog på at nogen af jer havde spilelt hjemme på hylden..! Problemet med qxl er at jeg ikke er medlem der, så jeg må vente på at blive logget på, og håbe på at mit bud går igennem...

Men skal holde jer underrettet om hvordan det går..

Tak for de mange gode bud, men ikke rigtig nogen i den prisklasse jeg søger (endnu), og ikke nogen i den blå avis..!

Mikael

Kommentar
Fra : noname85

Dato : 19-03-04 17:20

hvad med en anden sidens om fx
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=1971&nav_genre=1971&selected_flik=games
der koster er det normal pris og du er sikker på at du får noget ordentligt og ikke et elller andet ødelagt spil... det er et fedt spil og samtidig så nyt at jeg ik tror folk er færdige med det :) ?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 18:40

mikael_hanna ->

QXL.dk er virkelig et godt sted syns jeg! har brugt det og været medlem i mange år!
Virkelig en god service de har...

/Cooper

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 19-03-04 23:27

Hej mikael

Se i din yahoo

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 19-03-04 23:36

Lige et ?

Hvad med at købe spillet i norge (uden jeg ved hvad spil koster der ?)
men de har vel også en form for blå avis eller sådan noget ?

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 19-03-04 23:41
Godkendelse af svar
Fra : mikael_hanna

Dato : 22-03-04 13:20

Tak for svaret dscoop80. Ikke forrdi jeg fik købt spillet. Men fordi Scoop havde flere gode forslag og har fortjent points for sin indsats..!

Men også fordi han så har flere points end en vis "S..vits" i månedens lodtrækning.

Mikael

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 13:22

Godt gået Mikael, det er på randen af at trække endnu flere points fra mig......

Fedt nok Cooper.

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 22-03-04 13:47

SUK
Jeg tilbyder dig spillet og så gider du ikke svare

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 22-03-04 15:36

mikael_hanna -> Takker ...

3773 -> ???... hva' mener du...

Mvh. Cooper