/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ustyrlig lyst til at dele point ud!!!!!!~
Fra : 3773
Vist : 824 gange
500 point
Dato : 19-03-04 12:54

Jvf mine gavmilde uddelinger onsdag i denne uge (for hvilket jeg fik masser af bank af nævenyttige klaphatte, der ikke gad ulejlige sig med at undersøge den rette sammenhæng lidt nærmere, inden de kylede med snavs), opstår nu igen en latent trang til at glæde de flinke og hjælpsomme kandu'er. Årsagen er, at en flink kandu'e gav mig et, åbenbart hulens godt råd, så jeg slap nådigt ud af en gruelig kattepine.

Hvem skal nomineres til et par kraftige donationer af point?????????

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 12:55

Du går bare amok på mig

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 12:56

gimi gimi

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 12:56

go go

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 12:56

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 12:57

Jeg læser, jeg læser Zerg! Begrundelse?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-03-04 12:57

>3773, giv Ram dem

Han kommer med garanti med en kommentar så lang som et ondt år.

Men lige et spg. hvilket indlæg henviser du til??

ellebye

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 12:57

Begrundelse.... Hvad er nu det for noget... Bare giv mig dem

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 19-03-04 13:00

eller mig . Jeg har fortjent dem. Har lige været til jobsamtale og skal vente hele weekenden på svar.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-03-04 13:01

Kender godt trangen til at få brugt nogle af mine ledige point, men når jeg bruger dem på spørgsmål, får jeg at vide, at de også ville besvare ved mindre point, og jeg tør ikke som dig, bare dele ud af dem, for jeg har ikke lyst til at være "frivillig" skydeskive...

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:02

Nicolehh

Du skal ikke være bange.. jeg skal med glæde hjælpe dig af med nogle af alle dine point

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:05

->Ellebye. Jeg gav Rina en masse point, fordi hun havde henvist mig til et tæskegod advokat. Jeg har lige fået mail fra samme.

Åbenbart har Rina stort set kun hjulpet mig herinde, hvorefter ulvene kastede sig hylende over mig. Man glemte bare at tre af "besvarelserne" var rene bonus-point-foræringer. Skæggest var oraklet Ofa, der mente at jeg udover at være mig sæl', Rina samtidig havde en tredje profil der hed Jac. Denne findes bare ikke. Og ofa nægter at reagere på henvendelser.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 13:05

Ingen grund til at komme med en lang forklaring. Det er vel for pokker 3773 der har råderet over sine point eller hva??

Frida...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-04 13:06

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:07

Jeg syntes alle folk herinde skal give mig 500 point bare for god ordens skyld.. så er der ingen der bliver sure.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 13:10

Hmmm.... jeg har vistnok hjulpet dig et par gange.. Så hvad med min konto..? Men tilgengæld har jeg også konkurreret flere gange med dig om points, og fået point for mit svar.:! Hov du har sgu også hjulpet mig et par gange.!

Mikael

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:10

-> Avs Sidal, kender det. Har selv ventet i over halvandet år, på den mail jeg fik idag.

->Nicolehh, forstår dig. Alle de stygge selvretfærdige pointjægere vil komme hylende frem og skrige FUSK.

-> Frida. Nemlig. Og der er et par stykker af kanduerne der kan rende mig noget så grusomt!

->Elle, tja - synes du virkelig den små Ram har behov? Hvis nu han havde givet mig nogle, ville jeg overveje det, idet vi så havde en rigtig point-fuske situation.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 19-03-04 13:11

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:11

->Mikael, er det rigtigt? Jeg kan sgu ikke rigtig huske alt hvad jeg har været involveret i.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:12

**pssst* *pssst* giv dem til Zerg*

Hvad.. Hva var det??
skøøørt

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:15

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 19-03-04 13:16

>3773: Har kun sporadisk oplevet hetzen -
Jeg giver lige Zerg112 nogle points - hvis jeg kunne???
Rescue Zerg - give what's gotta be given...
KH KARSTEN

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:16

->Zerg

20?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:17

Yes.. syntes at 19 var grimt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-04 13:17

Giv dem til KANDU - så har de noget at købe præmier for.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:18

->Zerg

ok, klart nok

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:20

-> Refi, Nahh det ville ikke være sjovt!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 13:20

Faktisk synes jeg, at du skal lade tråden stå åben indtil Rina finder herind
Det må da være Ham/Hende der har fortjent dine 500 bananer*S*

Frida...

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:21

3773 hvis du tæller tilbage på hvor mange indlæg der er nu.. så giver mit 20 mere "sense"

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 13:22

Ja jeg kan skam heller ikke huske helt præcist hvor og hvornår vi to har konkurreret og hjulpet hinanden, men jeg husker bare at 3773 har floreret mange af de steder mikael_hanna også har været...! Du er forresten og jyde som mig, men jeg er jo fra det Sønderjydske (dog idag bosat på de kolde Færøerne, hvor 500 points ville varme MEGET)...

Mikael

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:22

-> Frida, det tør jeg skam ikke. Tænk hvad Gæt & goggle og oraklet ofa kunne få ud af det. Næh, jeg skal have fundet en anden der fuldstændig ufortjent ka' få en hob points.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:25

Hey jeg har ikk fortjent dem!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:26

-> Mikael Hold da hel kæft, jeg har fået godkendt 217 svar. Dem gider jeg ikke læse igennem. Gad vide om ofa har fået dem checket. Han er overbevist om at de alle er stillet af jac.

Sønderjylland er iøvrigt et dejligt sted, med en forfærdentlig dialekt. Vi har iøvrigt en søndejyde i familien.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 19-03-04 13:29

Umiddelbart syntes jeg at du skal give pointene til én der ikke har så travlt med at tigge/be/plage/opfordre osv. Zerg911 er helt klart et godt bud!! ...... Der er langt imellem folk der er SÅ tilbageholdende og diskrete

Til alle de ekstreme modstandere af pointrytteri.....hvor slemt er det at andre har flere point end dig?? Så vigtig er gevinsten sgu heller ikke (Det er jo ikke ligefrem en million kr.) Lad os gøre som det gamle Sovjet og dele alt lige imellem kammeraterne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:31

God ide Idean, lad os indføre socialisme på kandu!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:31

Jeg har tænkt og tænkt og er kommet frem til den konklusion at jeg er helt enig med IDEAN!!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:32

Men nu er jeg jo så heller ikke sådan en der hele tiden "plager" om point.. det ville jo være tyndt

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-03-04 13:33

Jeg har også lige været til josamtale og skal vente flere uger på svar.
ÆV

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:34

Hey hvorfor lægge skjul på man vil have point?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 19-03-04 13:34

ETTE >> giv mig... please.. jeg er kun en lille dreng på 14, så jeg fortjener dem!! lol

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:36

Spekulerede lige lidt over Frida's forslag.

Halllooo Rina, lav en anden superbruger, hvis du kan. Læg et link og du får 1000p.

....menøhhh, hvod'den skal du identificere dig, uden at FBI, CIA, KGB, GRU, OFA og de andre efterretningstjenester opdager det? Hmmmmm......Det er nok ingen god ide Frida. PS Hvor har du egentlig det nick fra?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:37

3773 du kan bare give mig 1500point så skal jeg nok give Rine 1000

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:37

->Freida. Ventetid er meget meget træls. .... Læs ovenfor. Det er derfor jeg er i gavehumør.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 19-03-04 13:38

Zerg911... Du lider da vist af personlighedsspaltning

"Jeg vil ha´ dem!!!"
"Giv dem til mig!"
"Nej okay, jeg kan godt se at vi skal dele dem!"
"Jeg lægger ikke skjul på at jeg vil ha´ dem"

Konklusion: Læg pointene der hvor de gør lykke og gavn ------> Zerg911 (og nej det er ikke min ekstra kandu-konto hvor jeg samler mine point )

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:39

->Lover du det Zerg? Hva'øhh tror du lige efterretningstjenesterne siger til det?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:40

ha somom det var det sidste jeg var enig med dig i
Var enig med at han skulle give dem til mig..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:40

Yes amàr og halshuk??

Det går nok jeg giver dem bare en smøre
eller klæder mig ud fra til

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-03-04 13:43

Bare fordi man skal ud at risle, ligger der straks en hel stak af mails herfra.
OK 3773, så fik jeg da baggrunden.

Og >ofa, hvor bliver han af???????

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 19-03-04 13:45

Nyt forslag: Giv pointene til ofa!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:46

->Ellebye. Ved det ikk'! Er også rystende ligeglad med hans meninger og opfattelser.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 19-03-04 13:46

eller giv dem til den der fortæller bedste joke. Det øger humøret inden weekenden begynder

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:47

2 sek. finder lige 1 god en så

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:48

->Idean, næh næh næh, der er nogle stykker på kandu der godt kan glemme at få så meget som et eneste point fra mig. Netop disse mennesker sætter point meget meget højt. Derfor agter jeg ikke at berige dem. Uanset hvor rigtig et svar de skulle give mig. Eller hvor godt et tip de skriver.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 19-03-04 13:49

I mine øjne har du sgu fortjent dem Zerg911....Du ville give pote og hente en pind, hvis det hjalp dig

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 13:49

>3773

Du glemte BFI og hvad fanø står GRU for??
Mit nick.... Øh hvem siger at det er et nick??

Frida...

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 19-03-04 13:50

3773: Har fulgt lidt med, så det var en smule sarkastisk

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:50

Blondine i "Hvem vil være millionær"

En blondine deltager i tv-showet "Hvem vil være millionær". Tv-værten
stiller hende flg. spørgsmål:

1. Hvor længe varede 100-års krigen:
? 116 år
? 99 år
? 100 år
? 150 år?
Blondinen vælger at benytte muligheden for ikke at svare.

2. I hvilket land fandt med "Panama hytten" ?
? Brasilien
? Chili
? Panama
? Equador
Blondinen beder publikum om hjælp

3. I hvilken måned fejrede russerne oktober revolutionen?
? Januar
? September
? Oktober
? November
Blondinen benytter muligheden for at få hjælp via telefonen og ringer
til en anden blondine.

4. Hvad var Kong Georg IV rigtige navn?
? Albert
? Georg
? Manuell
? Jonas
Blondinen vælger at få elimineret to forkerte svar

5. Fra hvilket dyr stammer navnet til de Kanariske Øer?
? Kanariefugl
? Kænguru
? Rotte
? Sæl
Blondinen svarer forkert og ryger ud af spillet.

P.S.
Hvis du synes blondinens svar var sjove, så er her de rigtige svar
100-års krigen varede 116 år - fra 1137 til 1453
"Panama hytten" blev fundet i Equador
Oktober revolutionen blev fejret d. 7. november
Kong Georg IV rigtige navn var Albert. Kongen ændrede sit navn i 1936.
De kanariske øers navn er opkaldt efter sælen. På latin betyder det
"Sæl-øerne"
Synes du stadig at du er meget klogere end blondinen???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:51

->Sidal, ingen ringe ide

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:51

en Til da !

Jeg var glad. Min kæreste og jeg havde været sammen i over et år, og nu
havde vi besluttet at gifte os.
Mine forældre hjalp os på enhver måde, mine venner støttede mig og min
kæreste? Hun var en drøm.
Der var kun en ting der gik mig på, en hel del faktisk, og det var min
kommende svigermor. Hun var en karriere-kvinde, men mest af alt også smuk
og meget sexet.
Nogen gange flirtede hun med mig, ret åbenlyst endda, og det gjorde mig
utryg.
En dag ringede hun og bad mig komme over for at checke invitationer. Så jeg
kørte derover.
Hun var alene da jeg kom. Hun hviskede til mig, at nu var jeg snart en gift
mand, og at hun havde følelser for mig og et begær efter mig som hun ikke
kunne undertrykke.
Så før jeg giftede mig og svor troskab overfor hendes datter, ville hun
gerne i seng med mig, bare en eneste gang. Jeg var mundlam og totalt
chokeret.
Hun sagde: "Nu går jeg op i soveværelset, så hvis du har lyst, så kom og
tag mig!" Jeg betragtede hendes vidunderlige krop da hun gik op ad
trappen.
Jeg stod der et øjeblik, så drejede jeg rundt og gik mod hoveddøren. Jeg
åbnede den og gik ud af huset.
Udenfor stod min kommende svigerfar og med tårer i øjnene, gav han mig et
knus og sagde: "Vi er meget glade for at du bestod vores lille test.
Vi finder ikke nogen bedre mand til vores datter. Velkommen til familien."

Og hvad kan man lære af det? Opbevar altid dine kondomer ude i bilen.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:52

Jeg syntes også jeg har fortjent dem

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-03-04 13:52

Al respekt for point; jeg vil hellere ha' jobbet.
Tak for medfølelsen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:54

-> Frida. Du har selv skiltet med dit navn (inddirekte), såehhhh......

Jeg har lovet BFI ikke at drille ham med BFI længere, så det går ikke.

Hvad Gru står for ved jeg ikke, men det er en gammel russisk efterretningstreneste a'la KGB.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 13:56

Nå jeg vil daffe hjem af... Nu ikke give pointene væk mens jeg er away..

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 19-03-04 13:57

hvad hedder en sæl på latin?

jeg har altid troet at den hed Hunde-øen
efter canis på latin

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 13:58

->Frieda.. Forståeligt, points'ene er ikke møj værd.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 14:00

HA HA....Jeg troede du tog pis på noget med dit GRU
Hmm...Google rodeo union eller sån noget lignende*S*

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:04

-> Frida, ja det var jo ikke utænkeligt. Gad vide hvorfor Sune ikke straks har lavet en søgning på Gru, med henblik på at score de 500?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:06
Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 19-03-04 14:06

mig osse ha point ik'

/hanse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:06

Kunne ikke lige finde BFI

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 14:07

*LOL* Og en google søgning på BFI = British Film Institute

Frida...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-03-04 14:07

Nå, jeg har kun været her ca. tre uger, så jeg har ikke lært det endnu. Alligevel har jeg fået accepteret 11 svar, og jeg er glad for disse point. Men der er to, der har fortalt at de havde glæde af mine svar, det varmede da mere end alle pointene.
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 14:09

ahh home

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:16

-> Frida. Der begik jeg en fejl. Jeg kiggede under efterretningstjenester.

-> Valde. Det er netop det der er det fede.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:17

->Frida - du glemte den med nick'et

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 14:22

Hu hahh.. eller hvad det latinske udtryk for "det er fint med mig og jeg har blindtarmsbetændelse i venstre lilletå" nu ellers hedder...

Det kunne nu være sjovt med nogle ekstra point, da jeg er meget tåt på at nå mit mål om at have gæstet kandu´s top 50 liste..!

Forresten points er meget svære at spore når de først har været en tur forbi Færøerne, så jeg kan godt lige "hvidvaske" dine "sorte"-points...

Men nu må jeg vist hellere stille points til rådighed, kom i tanke om at jeg mangler noget underholdning derhjemme, og jeg gider ikke betale fuld pris..!

Mikael

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 14:25

DAMN!!! hvor i savler alle sammen! *LOL* .... (faktisk ret så sjovt a' læse!)

Kan lige forestille mig brugerner udtryk da din så din topic 3773.... *Gg*...
Meget frisk gjort hehe...
Tillykke til ham/hende som får dem! ...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:25

Stil fluks spørgsmålet, Michael, så vi kan få udvekslet point. Husk der skal masser af point på bordet.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 14:25

>3773

Du helmer ikke hva'?? - mit nick Frida ( hedder min hund )
Flip ( fordi jeg ofte får et grineflip ) Ok??

Frida Grineflip

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:27

->Frida, det har du sgu da vist fortalt før. Mit nick er affødt af en gammel ungdomsudsendelse der hed sådan.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 14:28

Jeg er med på et pointorgie Øh...hvordan gør vi uden at få skæld ud

Frida...

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 14:29

Jamen i mit spørgsmål er både penge og points på spil.....!! (reklame for mit spørgsmål)

Mikael

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 14:30

Det er da vist en MEGET gammel ungdomsudsendelse*LOL*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:34

->Frida, har heller ikke lovet jeg var ung, vel?

->Mikael, jeg tror vi giver dig et bøde for ulovlig reklame.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-03-04 14:36

Min hankat hedder frieda

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 14:36

Lad bare den bøde være 500 points på min konto

Mikael

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 14:37

Næh det har du ikke...jeg troede bare*GG*
Faktisk har jeg altid undret mig lidt over dit nick. På et tidspunkt troede jeg du var født i 1973 og brugte størrelse 37 i sko

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:38

->Frida. Faktisk kun tolv år sidenhttp://www.timecodes.dk/programmer/musikprogrammer.htm

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:39

->Frida, gid det var så vel!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-03-04 14:43

Puh ha ham kan jeg da godt huske. Det var jo ham hurtigsnakkeren
Nå!! Hyg jer. Det er tid til øl nu*SS*

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:45

Jeg kan næsten også smage fyraftens-øllet. Med det blive vist rødvin og rød bøf iaften sammen med kæresten.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-03-04 14:49

Hej med jer....... hvis der er nogen der trænger til lidt opmuntring så er det mig. Så lyt til din indre stemme, der tilsiger dig at indsætte 500 stærke på min slunkne konto.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 14:52

Davs Søren. Long time no see. Hyggeligt at du også gad blande dig. Noget nyt fra Vestfronten?

Accepteret svar
Fra : Rina2

Modtaget 500 point
Dato : 19-03-04 14:55

Hej 3773

Det er da helt utrolig som du kan få gang i Kanduérne ved at have udlovet 500 point.

Gad vide hvor meget gang i den, du kan få hvis du giver mig de 500 point ?? *GG*

God weekend
Rina

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 15:01

Davs Rina,

Ved ikke lige om jeg tør. Alle åndbollerne vil overfalde mig på det groveste. Og jeg besidder ikke Ram's evne til at tæske dem tilbage.

Torben scorede over en tredjedel oveni vurderingen, det var vel ikke så ringe.

PS Lav en ny profil og scor points'ene der.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 15:06

Jeg venter til mandag med at træffe en beslutning!

Ka' alle i rare, hjælpsomme og flinke kanduer have en rigtig rigtig god week-end.

I andre (i ved selv hvem i er):

Gid jeres røv må klø, og jeres arme være for korte.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-03-04 15:15

Keder i jer? Så skal i da høre den her! Den foregår på Peterspladsen i Rom. Der stod engang en pølsevogn, det gør der ikke mere, den sprang i luften forleden, med et gevaldigt brag, og alle pølserne røg langt op mod himmelen. En enkelt pølse kom så højt op ,at et par lavtflyvende engle så den, den ene rakte hånden ud og greb den i farten. De kiggede meget på den mærkelige genstand, uden at kunne forstå hvad det kunne være, tilsidst blev de enige om at tage den med hen til Jomfru Marie, hun har gået på jorden og ved så meget. Som sagt så gjort, de viste den til Jomfru Marie, hun kiggede ,vendte den og kiggede igen, så sagde hun: Ja, hvis det ikke lige var for knuderne i enden, så kunne den nu godt ligne Helligånden!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 15:16

Arhhhhhhhhh Valde

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 15:25

puhhaa håbede ellers på at spørgsmålet blev afsluttet.. da min mailbox er fuld af mails om at der er nyt til dette spørgsmål... bliver helt svimmel... tror jeg skal bruge 500 points til at støtte mig på..!

Mikael-drengen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-04 15:25

Point er ikke noget man deler ud. Det er noget man sparer op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 15:27

Hvis du vil skåne bokses vinger du bare af forneden Mikael, så slipper du for mails (god ide forresten).

Nu vil jeg mødes med kæresten og få en fyraftenspils.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-04 15:28

Hvorfor det Molo, spred dem og glæd andre?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-03-04 15:39

Jo, meeeen nu er det nærmst østfronten vi er flyttet til. Har haft rigeligt at gøre med flytning, montering o.lign. Slid og slæb. Det skal nu nok blive godt når vi er færdige, hvis det nogensinde bliver færdigt. Hvad er der sket her ?
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 15:41

Fyraftenspils.....? puha da da.. jeg har først fri om 3 timer...!!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 15:42

Forresten hils kæresten og sig tak for sidste weekend..!

Mikael

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-03-04 16:05

3773.............. Hvor f*nden bliver de points af.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-04 16:07

3773 -> Yes yes, ...hvis man får no'et for 'guldet'

ibasa -> Kender skismaet : Geografisk omrokering : From nowhere to Ama'r ; Sundby Øster !!! So nice... so happy

Pilsnere er fy.. i denne måned, men lover at ta' revance i April

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-04 16:20

Undskyld, at i har måtte vente så længe på den rigtig flinke kandu-bruger.
Jeg er her nu og klar til at videregive de dejlige påæng, til en endnu flinkere kandu-bruger som jeg kender.
Mange flinke og venlige hilsner.
Eyvind.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 19-03-04 16:55

Hhmmm, hvorfor kommer man til at tænke på sukkermad'er og en hel masse fluer....det da ik' sommer endnu.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-03-04 17:15

Hejsa
Jeg synes da bare du skulle give mig de 500 point, for jeg har kun fået 19 point i denne måned, nok fordi jeg ikke er for klog

:0)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-03-04 17:35

I er sku små skøre hele banden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-04 18:06

Ja ja - vel er vi skøre - denne tråd er for de skøre påæng-hungrene flinke kandubrugere.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 20-03-04 10:05

Fis med jer. I er squ ikke for kloge. De 500 slanter er til mig, fordi jeg er den rareste og flinkeste og havde i øvrigt gæster til langt ud på natten . Så hit med grunkerne.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-03-04 10:23

>3773

Der er da ikke meget at tænke over. Bare kyl de 500 lige i smasken på Rina2
Jeg ska' nok hjælpe dig, hvis du får ballade *LOL*
og tør du? - så får du 500 af mig

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 11:18

Søges:
25 andre personer der vil bytte point.
da 25 dage a' 20 point giver 500, får du hver 25. dag 500 dask.

Ansøgning sendes til undertegnede, og fristen udløber om 12 timer.

Venlig hilsen
Ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 11:20

Tillæg:

Det koster 200 point at tilmelde sig til ordningen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 20-03-04 11:22

Ellebye. Din gav

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 11:26

Går den, ja så går den. O.D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 11:29

Sig lige når bytteriet går igang så vi kan tilmelde os ordningen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 11:35

Næ, næ refi, den går ikke, du skal tilmelde dig først.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 12:21

Selvfølgelis siger jeg jo også.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-03-04 12:25

>3773

Det er glædeligt at se, at der er sket en vis opblødning i holdningen til disse værdifulde points, som Kandu opererer med.

Så har "kampen" ikke været helt forgæves, omend "omkostningerne" hen ad vejen har været store

Og jeg vil lige pointere, at du ikke skal gi' mig disse point, men jeg synes at du som Frida foreslår, skal giver dem til Rina2. Jeg vil som Frida stå bag dig ¤¤¤¤ - Kanonerne er ikke pakket helt væk.....

Ram

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-03-04 15:05

hopper af her

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 20-03-04 16:27

3773.............. Hvor f*nden bliver de points af. Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 21-03-04 08:32

3773.............. Hvor f*nden bliver de points af. Hit med dem.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 09:05

Så så Søren, ikke plage!. Hvor er du flyttet hen?

->Ram, klart at Rina har fortjent dem (i min verden og åbenbart også i jeres), men jeg gider ikke at skulle overfaldes af stygge selvretfærdige kandu'er. Læs bare den sidste donering til Rina, hvor SunoVITS (gæt & google) er ved at kvæles i fup-teorier, og oraklet Ofa giver mig fingeren osv osv.

-> Mikael - god indsats iøvrigt. At du bor på Færøerne er en formildende omstændighed (specielt når jeg tænker på egnsretterne).

->Ellebye, den point-bytte klub er en gammel opfindelse. Intet nyt i det.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 09:13

3773: Glem dog de selvretfærdige motherf...... Giv de point til dem du syntes, der fortjener det. Har Rina gjort dig en tjeneste, så giv dem til hende. Du skal ikke bukke under for pres min ven

Det kan sgu også være rart at få rusket lidt op i tingene engang imellem! Jeg tror lige jeg går ud og opretter et par ekstra profiler

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 22-03-04 09:25

Syntes stadig det var mig der havde fortjent dem

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 09:28

Nå ja Zerg....hvordan kunne man glemme dig. Du er lige så vedholdende som en Pitbull i en strube

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 09:29

Naarrrhhjjj Zerg, du lyder sgu ligesom ungerne (og kæresten - undskyld, joke). Gi' mig gi' mig......

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 09:34

3773: Lav noget ravage og giv pointene til Rina!

Og så lige en passende joke:

Sønnen løber rundt med et sværd og råber: "Menstruation! Menstruation!"
Moderen siger: "Nej søn, det hedder -revolution-"
Sønnen siger så: "Jeg er fandme ligeglad, jeg vil bare se blod!!"

Held og lykke med at kåre "vinderen"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 09:43

IDEAN - den var go'

Ved du hvorfor det hedder pre-menstruel?

Det var fordi ordet ko-galskab var optaget!

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 09:46

3773: den var også fed!

Ved du hvorfor kvinder har ben? Ellers ville de trække slimspor ligesom sneglene

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 09:49

Ahrr, nu kommer vi lidt vel langt ned, gør vi ikke?

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 09:51

jo, uden ben så ville man jo blive væsentlig kortere

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 10:09

Hey I to - kan vi liige få en anden tone

Frida...

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 10:11

Øv hvor er der mange sure mennesker herinde! Man må jo heller aldrig noget!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 10:30

Frida, lidt sjov gør da ikke noget. Det skal bare ikke være alt for underlødigt. Fy Idean!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 10:38

Næh, sjov skal der være plads til. Min kommentar var egentlig bare for at gøre Jer opmærksom på, at jeg er vågen*GG*

Ved I hvorfor blonde kvinder ofte har blå mærker omkring navlen??
Fordi der osse findes blonde mænd selvfølgelig*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 10:43

min humor befinder sig desværre syd på 3773.....
Godmorgen Frida

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 10:47

Frida, den der skal vist ingen kommentarer have. Jeg kan som repræsentant for hankønnet ikke se noget sjovt i den der.
PS: Jeg har en meget sød, meget blond niece. Hun er den jeg kender der kan flest blondine-vitser.

Idean, jo jo, men man kan da godt pakke humoren lidt ind, sådan at de ældre kandu'er ikke får kaffen i den gale hals.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 10:49

Øhh, Rina, er du der? Hårfarve?

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 10:50

3773: De gamle nisser har nok glemt læsebrillerne så tidligt på dagen, så mon ikke den ene "lille" vittighed går an?
Desuden var den heller ikke så grov igen....den er jo nærmest realistisk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 10:53

Idean. #&%&?§%##

Er sgu selv en af de gamle nisser. Er godt nok ikke blevet voksen endnu, men dåbsattesten er noget skrammel.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 11:04

Ha HA.....først troede jeg, at 3773 var en blond herre, som bestemt IKKE kunne se noget sjovt i min vittighed. Øhh...nu tror jeg at han er grå - har jeg ret??

Selvfølgelig kender blonde piger de bedste blondinevitser

Frida...

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 11:06

3773: Jeg må også være en gammel nisse, for det kniber lidt med at læse det, du skrev efter Idean.

Det er alligevel lidt af en tråd, du har fået lavet dig hér. Men hvor bliver al den heftige debat om pointrytteri, løftede pegefingre og dobbelt moral af? Lad os konfrontere problemet én gang for alle, og få noget ordentlig ballade:

Jeg vil starte med at pege fingre af.............DIG! Ja, dig der sidder foran skærmen, med dit sure mugfjæs og er irriteret over at andre kommer nemmere til pointene end du selv gør. Hvis jeg vælger at give alle mine point til en anden end dig, hvad fa.... rager det så dig? Er det min skyld du ikke har venner, der gider dele med dig? Og er det virkelig verdens undergang, hvis du ikke slæber "månedens brødrister" med hjem, selvom du har besvaret 400 spørgsmål og skrevet 500 tips og har besøgt samtlige søgemaskiner 1000 gange?

Måske er det bare mig der er helt ved siden af, men jeg har opfattelsen af, at man skal hjælpe hinanden her på Kandu.

Du ved selv hvem du er.....hvis du er den mindste smule i tvivl....så er det dig jeg mener! og dig! og dig! og dig!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 11:10

Så er spørgsmålet blot om blonde piger i virkeligheden ER blonde.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 11:14

>IDEAN man kan ikke andet sige, st du "skriver godt for din syge mor".

>bessefar in spe<

indenfor de næste par dage.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 11:16

Hold da op Idean - lige i øjet. Er det egentlig ikke lidt underligt at et par af høgene ikke har været og besøge denne endog lange lange tråd? Det ender med jeg er TVUNGET til at stikke Rina poæng'erne. Bare for ligesom at ruske op i det hele.

Frida, du er vist tæt på at have meget ret. Det er temmelig gråt efterhånden. Til gengæld dækker det stadig fint.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 11:18

->Ellebye. Niecen er skam, altså ikke noget med blegevand og farve.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 11:20

>IDEAN
Du er go

>ellebye
Ja, eller om blonde piger virkelig er dumme

>3773
Nu bristede alle mine illusioner om din person.
Troede faktisk at du var et godt hug

Frida...

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 11:21

Ellebye: Jeg tror bare jeg keder mig lidt

3773: Inden du giver Rina pointene, så smid lige 20 ekstra oveni, bare for at understrege det

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 11:25

Frida: Takker .......Og jo blonde piger er dumme, men det er en kromosomfejl hos alle kvinder, ikke kun blonde
Uhhh...jeg tror jeg stopper med mine vittigheder nu, inden det går galt for mig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 11:25

-> Idean, den kan ikke trække mere end 500 pr gang.

->Frida. Det grå guld osv. Hvem siger gråt er grimt? Definitionen på et godt hug, tak?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 11:25

Det kan man ikke >IDEAN, 500 er det højeste på een gang.

Men så oprette man jo blot en tråd mere.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 11:29

Et godt hug ?? Lars ?????

Heldigvis er jeg mellemblond, og får derfor ikke grå hår, ihvert fald ikke i hovedet.

Så >3773, udløs nu spændingen, der er snart oppe på 500 Volt.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 11:29

ellebye: hvorfor kun én tråd mere?...lad os lave en kampagne ud af det. Jeg giver med glæde de sidste 20 point. Men heller ikke mere, for så får jeg jo ikke min brødrister

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 11:33

Er det en brødrister næste gang ?

Så får du mine 1800 så minskes risikoen for at jeg "vinder" den.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 11:36

-> Elle. Hvem er Lars?

Til alle. Laver da bare en tråd mere!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 11:37

>ellebye
Hvis ikke du får grå hår i hovedet, hvor får du det så?
>IDEAN
Din sidste joke var ikke spor sjov
>3773
Et godt hug???? aner det ikke - men Lars Hug er da et godt bud

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 11:37

-> Elle, han må ikke hedde Hug. Det vil Hug'erne ikke have. Derfor hedder han idag H.U.G.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 11:38

-> Uha Frida, jeg kan også synge og spille, men godt nok ikke som Lars H.U.G.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 22-03-04 11:39

Nemme points....??????? Hvorhenne ?=o( jeg tror lige nemheden med pointsene forsvandt i den her tråd.

Jeg har fået nemmere points ved at crawle op og ned af google og diverse andre søgemaskiner..

Men i den her tråd får man da underholdning, det er så alt som man kan sige om det..

DEN ustyrlige lyst til at dele points ud forsvandt vist..!

Mikael (som åbenbart ikke får 500 points i den her omgang)

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 11:40

Puha, det ville være katastrofalt hvis flere begyndte at dele point ud!!

Jeg håber ikke det er en brødrister næste gang, for så kunne interessen for pointene dale og så ville det jo være kedeligt at bruge så mange timer herinde.
Men okay, måske sidder der nogle derude, som bare SKAL vinde - også selvom det er en brødrister- og som stadig ville flippe ud over pointrytteri Og endeligt må vi ikke glemme, at der rent teoretisk kunne sidde en emsig Kandu-bruger derude, der lige står og mangler den sidste nye fra OBH

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 11:45

Brødristeren er altså med timer (har jeg hørt) så lidt attraktiv er den vel

Frida...

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 11:46

Mikael: De "nemme" point er de - efterhånden så berømte - point som 3773 gav til Rina som tak for hjælpen for et godt svar. De 500 her i tråden er nok, som du siger, ikke de nemmeste point at få. Men jeg tror også mere de er ment som en "lille" provokation.....Underholdning? Ja for fan...

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 11:48

Frida: Så ændrer det jo alting. Så kan jeg godt forstå dem der bliver sure, over pointrytteri!

3773: Hvis den er med timer, så giver du bare de point til mig!!! Jeg skal bare vinde den!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 11:59

Jamen hvad er definitionen på "pointrytteri" ? Har det noget med heste at gøre?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 12:01

IDEAN du har misforstået det med brødristeren, det tager timer at riste et brød.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 12:03

Tjae, kære venner.

En løselig optælling siger mig at Zerg har 11 stemmer på sig selv + 1 der siger han ikke skal have point.

Elle mener Ram kunne fortjene fordi han kom med en lang remse. Det gjorde han ikke, så det gæls ikke.

Mikael har min fire stemmer på sig selv.

Refi mener kandu, men det kanman ikke.

Frida foreslår Rina et par gange, Ram har et enkelt forslag. Om ikke andet for balladens skyld, hvilket vel også er årsagen til tråden!!!!!

Idean har en enkelt stemme på sig selv, en på Ofa (ham kan jeg ikke li') og et par stemmer på Rina.

Gangster, Hansemor og især SOREN RUSKILDE (kommer der øl ud af sådan en?) mener også at de selv har fortjent points. Ligeledes med Eyvind & Grausen.

To eneste uselviske bud (der kan accepteres - vi ser bort fra ofa - han er disket), er Ram'sebjørnen og Rina. Så hvad gør vi nu - lille du?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 12:12

Æu den er svær 3773 - men husk liige at giver du dem til Rina startes en ny tråd.
Jeg har lovet ( og jeg holder ord ) at du får 500 bananer af mig, hvis du tør gøre lidt oprør. Tør du?

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 12:13

Ramse, blot for at drille, ubetinget.

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 22-03-04 12:15

va er der galt me hansemor ???

Ellebye

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 12:16

Bare lige for at rette en fejltagelse.....stemmer ikke på mig selv, men på Rina!

Menstruation!!! øhhh....sorry revolution

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 12:18

Du kan ikke lade det komme så vidt uden at give pointene til Rina.... Skab dog noget uro, menneske!!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 22-03-04 12:19

giver dem til mig..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 12:20

NEJ for Gud skyld da. Giv dem ikke til Ram. Ham sørger jeg for

Frida...

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 22-03-04 12:21

Hvis du gerne vil sætte folk i kog skal du bare komme de 500 points i RINA´s elles RAM´s gryde, så skal diverse brugere herinde nok tænde for bluset under den... Men du får vel ikke mere ballade end du allerede har fået ved at starte den her tråd..!
Du kan jo også dele de 500 point ud til en anden, så kommer der alligevel kog under en eller anden gryde. Folk har sikkert allerede hidset sig op, men venter bare på at du deler pointsene ud før de går i aktion..!

EN helt anden ting som jeg synes er MEGET mere alvorligt end det her emne, så er det alle de 1000 vis af spørgsmål som hænger herinde. De fleste har længe fået svar, men ophavsmanden/kvinden har "glemt" eller har ikek lyst til at godkende et svar..... i min historik har jeg en stor bunke af spørgsmål jeg længe har givet svar på, men ingen har fået point. Det ødelægger det sjove ved den her side, at man bruger masser af tid på et svar men ikke får noget til gengæld, fordi en person er "glemsom" eller ikke mener man skal dele de points ud man sætter på spil..!

Nå nu fik jeg skrivekrampe i højre lillefingers yderste led, så det er vist tid til at slutte her (for nu), men der er dog lige plads til den her tanke..

Hvis en kandu pointrytter græder ude i en skov, og ingen er i nærheden, ville dette så kunne høres..?

Mikael

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 12:23

Frida: Du revolutionens moder! Du er jo genial!

Problemet er løst 3773! Stop fooling around, og giv de point til Rina, så min mailbox kan få en pause

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 12:32

3773 tænk dig nu grundigt om. Giver du point til Ram - vil du for ALTID være stemplet som værende een af hans "rygklapper" puh ha.....det er ikke vel set -
og det ved du osse godt

Rina skal ha' dine point....BASTA

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 12:34

Luk nu tråden for sat.. jeg har andet der skal laves inden solnedgang

Frida...

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 22-03-04 12:35

mig!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 12:39

Altså nu er spændingen oppe på langt over 500 V, læg navnene i en hat og træk lod. Det er jo snart sengetid igen.

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 12:41

Tak for svaret Rina2.

Okay, kære kandu'er så laver vi ballade (citat kendt fastelavnssang).

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 22-03-04 12:44

fannens..!! Så tæt på jeg havde dem.. kunne smage dem :-/

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 22-03-04 12:45

"Det er fandme for dårligt!! Nu vinder vi ikke månedens brødrister med indbygget timer og hele svineriet........" Kan allerede høre klageskrig over hele nettet!

"Vi har taget første skridt mod et frit samfund. Undertrykkelsen har lidt deres første store nederlag........" Du skriver historie nu 3773

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 12:47

Du har snydt du glemte at lægge ram's navn i hatten.

ØØØØØøøøøøøVVVVVVVVVvvvvvv.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 22-03-04 12:56

øvvvvvvvv nu fik jeg skriveskrampe helt uden grund...!!!!

Så vender vi kajakken..!

Mikael (som håber på en tråd mere hvor 500 point tager turen nordpå)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-03-04 12:59

Hi Hi - Du er en ballademager 3773. Velkommen i klubben
Kig lige med senere ikk....jeg har jo lidt godter i posen til dig osse - men skal lige nu lave noget....øhh fornuftigt

En anden kendt fastalavnssang som osse vil kunne gøre sig her på Kandu er:
"Kan du gætte hvem jeg er?"

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 13:02

Æhhhh hæ hæh hæ hæ Frida. Det var klart en tolver den der!

Kommentar
Fra : Pinnochio

Dato : 22-03-04 13:54

Synes du virkelig det 3773?? Jeg synes hun er pisse næsvis
*ROTFLMAO*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 13:56

Very long time no see Pinnochio. Tør slet ikke gætte på hvem du er!