/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
IMEI change
Fra : Ollle
Vist : 372 gange
20 point
Dato : 04-05-02 14:30

Jeg er ikke fra danmark men fra Norge, så sorry for mitt spåk..
Er det mulig å skifte IMEI koden på en Nokia 8310? Fant en Nokia 8310 på
fest for 2 uker siden. Men nå er den sperret. HAr hørt det er mulig
å skifte IMEI koden slik at den ikke blir sperret lengre, men slikt utstyr koser
mellom 3000-6000kr.. Noen som vet av firma eller personer som har slikt utstyr og kan
skifte min IMEI?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 30 point
Dato : 04-05-02 14:46

Det kan ikke lade sig gøre, da dette ligger på ROM

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-05-02 15:02

En tanke
Når du har fundet den til en fest
var det så ikke en ide af få den afleveret til nærmeste politi stadion?
så er jeg sikker på at ejeren bliver meget glad
Brian
PS-ja det er nok kun Zonker der kan finde på at svare på sådanne spørgsmål

Kommentar
Fra : Ollle

Dato : 04-05-02 15:14

hmm.. Vet dere hvor mange mobil-telefoner som havner til politiet hver dag som ikke blir hentet?? Eierne går til forsikringsselskapet og krever en ny telefon, da vil de ikke hente den gamle som ligger hos politiet, for da må de betale forsikringsselskapet...

Se på linken www.gsmunlock.com/hardware
Jeg vil tro det er mange som har en slik boks som kan gjøre en fin jobb:)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 04-05-02 21:45

Brian... er det drengen som jeg ikke kan nå ? rotflmao

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-05-02 18:25

Jeg vil gerne købe din telefon billigt hvis vi kan finde ud af noget....
evt. bytte med en 3310 og en god stak penge
"Ollle" <Ollle.news@kandu.dk> wrote in message
news:diCC8.2669$ek6.85030@news010.worldonline.dk...
> Jeg er ikke fra danmark men fra Norge, så sorry for mitt spåk..
> Er det mulig å skifte IMEI koden på en Nokia 8310? Fant en Nokia 8310 på
> fest for 2 uker siden. Men nå er den sperret. HAr hørt det er mulig
> å skifte IMEI koden slik at den ikke blir sperret lengre, men slikt
> utstyr koser
> mellom 3000-6000kr.. Noen som vet av firma eller personer som har slikt
> utstyr og kan
> skifte min IMEI?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>