/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
vil ikke gen installere.
Fra : polpot
Vist : 510 gange
500 point
Dato : 19-03-04 08:28

hej alle.
jeg købte det nye battlefield igår., og efter at have installeret det spillede jeg i nogle timer, single player delen.
da jeg skulle prøve at spille multiplayer delen blev den ved med at skrive "disconected from server"
jeg prøvede derfor at at fjerne programmet igen fra hard disken i kontrol panelet.så der er ikke flere indikatore på at der ligger noget fra battlefield på harddisken.
men nu når jeg sætter cd1 i og den lille firkant popper op, er hverken valget "play" eller "install" highlighted, hva gør jeg forkert.
jeg har prøvet at søge på hele harddisken der tog en ½ time og det gav intet resultat heller ikke i de skjulte mapper.

hva gør jeg galt eller hva kan jeg gøre rigtigt...?????????????
polpot
håber på lidt hjælp

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 08:31

Er du sikker på det du har købt ikke er en opdatering til selve spillet og at du skal installere det "rigtige" spil først ??? De ter hvad jeg tror der er galt.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 08:41

Hej polpot...

Jeg er selv battlefield/DesertCombat fanatiker og foreslår du gør følgende:

1. Afinstaller det gamle battlefield + den nye version du har installeret!
2. Installer det gamle battlefield + de nye opdateringer til det! (1.6)...

Hent den nyeste version her! (full opdatering):
http://start.download.filefront.com/1897239;8b6f1b46c80d8a92;9fce6e5f84b4ac4857905b53c3ce9dc4145552074564a4fb173fd71860564a2636df2e181a8412d3

eller her:

http://www.3dgamers.com/dl/games/battlefield1942/bf1942_patch_v1.6.19.exe.html

3. Installer det nye battlefield du købte igår nu... (som sikkert er "Vietnam" ik?)... :)

Håber det lykkedes! ellers skriv til mig igen...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 19-03-04 08:47

hey coop.
jeg har jo ikke mere jeg kan slette som hedder noget med battlefield i mine mapper.
og vietnam er jo ikke en expansion pack, så det gamle battlefiled har jeg slet ikke haft.
mvh polpot

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 08:48

Har lige 1 spørgsmål cooper..
Hvordan vil du have han skal kunne installere ??
Citat:
men nu når jeg sætter cd1 i og den lille firkant popper op, er hverken valget "play" eller "install" highlighted
Citat slut

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 08:49

polpot du har vel prøvet at genstarte ikke ??? altså efter du har haft fjernet spillet..

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 19-03-04 08:53

ja jeg tror den computer er blevet genstartet op til 20 gange igår

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 08:56

nå æv så...

Og man skal ikke af en eller anden sjov årsag starte med CD2??? Kender ikke spillet så ved det ikke men det er vel et forsøg ?

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 510 point
Dato : 19-03-04 09:52

Problemet ligger i "Registreringsdatabasen"...

Du skal gøre følgende:

1. Gå ned i "Start" og skriv "REGEDIT"...
2. Gå til "HKEY_LOCAL_MACHINE"...
3. Gå til "SOFTWARE"...
4. Gå til "EA GAMES" eller/og "BATTLEFIELD"... (Måske "Vietnam" eller lign.)
5. Slet så ALT hvad der har med spillet at gøre! ... file(r) + mappe(r)...

Sæt din skive i igen når du har slettet og installer på ny...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 09:53

ad... Skal man det hver gang man uninstaller spillet?? TumpeR dem der har lavet det

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 19-03-04 10:41

ok coop, jeg prøver det lige senere på dagen.
skynd dig i butikken og hent dit eksemplar.....så jeg kan nakke dig, hvis dit råd altså virker...
skriver senere
mvh polpot

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 11:21

Helt klart polpot!... hehe... jeg er med i klanen i DC som hedder [X-x-X]
Tjek evt. vores klan-side på: www.x-x-xclan.dk

Der hedder jeg: [X-x-x]-[DK]-=COOPER=-

Kører ikke "Vietnam" på serveren! kun "DesertCombat"...
Men du kan evt. finde mig på gamespy...
så nakker jeg dig! ...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 11:24

Zerg911 ->

Nej ikke hver gang man uninstaller... Men hvis man ikke får slettet spillet ordentligt,
ligger det stadig i registrerings-databasen og windows tror så stadig det er installeret!
hvilket så gør at den ikke viser "PLAY"-knappen i opstart a' skiven!...
(dette er oxo sket for mig før!)...

PS: Det er ikke kun dette spil man kan bruge dette tip til! det gælder ALLE spil man IKKE får slettet ordentligt! ...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 11:32

Cooper spiller i også CS??? Syntes jeg så en igår med tag [x-x-x]

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 11:37

Zerg911 -> Nope... kun BF og DC... og nu ska' vi oxo til at lege lidt med "Vietnam"...

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 11:38

Zerg911 -> Mener oxo jeg har set en klan i Counterstrike som hedder "xXx" ... kan det passe det er dem du har set?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 11:39

Zerg911 ->

Men ka' godt være du har ret! Vi er jo ca. 20 medlemmer i vores DC-Klan... så mon ik' nogen a' dem oxo spiller CS, og så bare bruger DC-navnet... det er meget muligt! Men personligt spiller jeg ikke CS...

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 19-03-04 11:40

Kan ikke huske det præcist men skal nok passe... I spiller ikke cs fordi i får klø.. af mig!!

Zerg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-04 11:56

I stedet for at rette manuelt kan du bruge en registreringsrenser.
http://www.zdnet.de/downloads/programs/3/9/en10262639-wc.html

Godkendelse af svar
Fra : polpot

Dato : 19-03-04 20:08

Tak for svaret dscoop80.
den sad lige i vinkel