/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Universitetsuddannelser som fjernstudie?~
Fra : Glennddd
Vist : 6549 gange
100 point
Dato : 19-03-04 00:21

Er der nogen der kan svare mig på om man kan fjernstudere på landets universiteter?? Jeg er specielt interesseret i at høre om et evt. fjernstudie i jura. Optagelseskrav, studiets opbygning ovs.

MVH. glennddd

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 19-03-04 00:25

Hej Glennddd

Jeg ved intet om det. men et godt sted at finde ud af det er her
http://www.ivuc.dk/
Her er alt samlet om vidregående uddandelser, links m.m.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 19-03-04 08:03

Jeg tror ikke du idag kan tage en fuld undervistetsuddannelse som fjerneundervisning. Derimod kan du sikkert følge visse dele under åben uddannelse. Da du er interesseret i jura vil jeg forslå dig at ringe til hhv. Københavns eller Århus universitets studievejledning. De ligger inde med den viden du søger.

Kommentar
Fra : eldal

Dato : 06-02-05 21:05

Hej Glennddd

Du kunne også rette henvendelse til Sydjysk Uni i Odense - der er man lige opstartet på jura her sidste sommer.
Det er min opfattelse de er lidt mere "up to date" eftersom uddannelsen er helt nystaret. (min helt personlige vurdering *ss*)

kh
eldal

Kommentar
Fra : vridsgaard

Dato : 10-05-06 10:00

Hej Glannddd

Jeg kan godt se, at det er 2 år siden du har skrevet omkring spørgsmålet her, men jeg er nysgerrig for at høre, hvad du har fundet frem til.... Håber på et svar...

Kommentar
Fra : Mushern

Dato : 01-10-06 12:20

Hej glennddd
Prøv vidar.dk
Her finder du alle offentlige uddannelser og jeg har selv fundet fjernundervisningskurser her.
Mushern