/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjernsupport deaktiverede msn.
Fra : squiip
Vist : 336 gange
60 point
Dato : 18-03-04 22:32

Jeg prøvede at bede en ven om fjernsupport. Lidt efter, før supporten startede gik msn kold! Nu kan jeg slet ikke logge på.

Den siger:

Du kunne ikke logge på .NET Messenger Service. Det skyldes muligvis problemer med internetforbindelsen. Prøv igen senere. 0x81000370

Men det virker altså ikke! Jeg har prøvet at geninstallere msn (6.1) uden held, og jeg har også geninstalleret windows(ws2k3)... Hvis jeg bruger windows messenger, siger den at password er forkert, eller logon navn ikke findes. Jeg kan godt logge på deres hp.

Trillian virker heller ikke...

Sorry der ikke er flere point, men det er alt jeg har, haar lige oprettet bruger. Jeg har set vejledningen: http://www.kandu.dk/dk/spg/27843 og det virker ikke på min.

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 18-03-04 22:33

P.S. Jeg kan godt logge på min msn andre steder. Og det er ikke kun min account der ikke virker her, det er også alle andre jeg har prøvet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-04 22:37

Hvad for et styresystem har du ???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 18-03-04 22:41

jeg har windows server 2003 engelsk.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 18-03-04 23:03

msn´s server har været ustabil hele dagen. mange har ikke kunnet logge på, så det er slet ikke sikkert, at det er i din maskine, der er noget galt.

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 18-03-04 23:05

Jeg kan jo godt logge på fra andres maskiner, og problemet opstod igår aftes, lige efter fjernsupporten gik kold.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 18-03-04 23:10

hmmm, så trækker jeg mig tilbage igen

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 18-03-04 23:12

:D ok, håber da der er en eller anden der kan hjælpe...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-04 23:21

Fjernsupporten har vel koblet dig af serveren

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-04 23:22

Jamen hvis du har installeret messinger som du jo skriver og den ligger i dit styresystem i forvejen som den gør i xp feks så kan du godt få konfligter på din pc
Men hvis der har været problemer i dag med at logge på er det vel bare det der er dit problem
mvh Sune

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 18-03-04 23:23

Det virkede jo igår under samme vilkår?

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 18-03-04 23:33

kan det evt. være netscape der laver rod i det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-03-04 01:14

Den geninstall af styresystemmet, var det en geninstall oven i, eller en ny install?

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 19-03-04 10:06

det var en insrall oven i. Jeg har nemlig ikke lyst til at formatere, da jeg kun har en partition og partition magic virker ikke på windows server.

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 19-03-04 10:57

Jeg har rettet fejlen, ved hjælp af www.askmarvin.ca/forums/index.php?showtopic=664

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-04 14:14

Så husk lie at lukke spørgsmålet
Hav en god dag Mvh Sune

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 19-03-04 15:15

hehe, hvordan lukker jeg det?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-03-04 17:41

klik på accepter som svar, oven over datoen ude til højre over den boks som du vil acceptere som svar.
Manse9933

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 19-03-04 18:57

jeg vil da ikke acceptere et svar, når ikke der er givet et jeg kunne bruge til noget.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-03-04 01:41

Du får op til halvdelen af dine point tilbage, hvis du lukker spørgsmålet! Men selvfølgelig hellere miste 60 point ved ikke at lukke

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-03-04 07:51

Du spurte og jeg svarede,der er ikke andre måder at lukke et spørsmål på,du har brugt dine points alligevel.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 20-03-04 09:33

Jeg kan godt se problemet, når man ikke synes man har fået svar på et spørgsmål, eller selv har fundet løsningen! Men ved at lukke spørgsmål får du jo op til 30 point tilbage af de 60 du har givet ud! Og så er der jo osse folk der har investeret tid på at forsøge at svare på dit spørgsmål! I mange tilfælde er det svar man kan bruge til at udelukke problemet, selv om det ikke er det rigtige svar! Men bevares det er da op til dig selv, om du synes du vil lade spørgsmålet stå åbent!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 09:50

Problemet ved IKKE at lukke spørgsmålet er at kandubrugere tror du er ligeglad - med det resultat at de næste gang ikke gider svare. Så du snyder kun dig selv ved at lade være.

Godkendelse af svar
Fra : squiip

Dato : 20-03-04 09:54

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : squiip

Dato : 20-03-04 09:57

Hvis nogen er utilfrede så sig det. Nu har jeg 200 point at "dele" ud af. :)

- men takker for jeres tid!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-03-04 09:59

Det må være det man kalder tekniske points? Men tak, og godt der blev en løsning på problemet!