/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO COMET
Fra : D_A
Vist : 468 gange
20 point
Dato : 18-03-04 20:23

hej kandu.dk brugere
jeg søger en pgo comet til, efter 7 maj 04 den skal være uden tun og lovlig, den skal kunne starte og bremserne skal virke nok, til politiet. en grøn puch er også i orden den ska bare være med kickstart ellers gælder der samme regler som ovenfor. skriv også salgsprisen.

ps. det er umuligt at sælge en stjålet til mig eller en ulovlig (irrelevant hvorfor

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 18-03-04 20:26

jeg syntes ikk du skal købe en comet det er en bæ scooter...hvis du skal have noget der er billigt og pæn godt så skal du have en cpi popcorn...

Kommentar
Fra : D_A

Dato : 18-03-04 20:32

jeg ved det ikke er en popcorn dyr... min nabo fik lige taget røven på en popcorn... der var en form for kortslutning som smadrede HELE scooteren

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 18-03-04 20:42

hehe cpi popcorn er en bæ scooter ikke de 9,995 kr værd, de smadre krumtappen og har en dårlig olie-pumpe
næææ en god og stabil moped er suzuki fz50 grim men det funker,,,til pgo hmmm ja jeg ville ikke have skrupler over at købe mig en
meeen det er nu op til køber hvad man vil have www.dba.dk kik der

Kommentar
Fra : D_A

Dato : 19-03-04 17:23

HUSK PRIS men tak aligevel jeg ved ikke rigtig jeg tror godt jeg vil have en scooter.

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 16-02-05 22:47

hmm en cpi popcorn er ik en gang bæ! hvis ens cpi går i stykker er det fordi man ik har en skid forstand på motor osv. en comet er scooterenes svar på scooter. men hvis den ik skal være tunet syntes jeg at det er en helt fin ide at investere i sådan en satan;) har en ældre puck maxi k stående. den er fra østrig nede fra min familie der så den kører en 60-69 km i timen. skrive ende lig til mig på msn hvis du er interesseret: dyna@jubiimail.dk