/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Beskæring af billeder (fysisk)
Fra : hifreak
Vist : 803 gange
100 point
Dato : 18-03-04 18:18

Hej er der nogen der ved hvor man købe sådan en maskine til at beskære sine billeder, det vil være fint hvis jeg kunne købe den over nettet (O:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-04 18:19

Den kan fås i enhver boghandel eller fotohandler.
Bilka og alle de andre store varehuse har dem også.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-03-04 18:51

Prøv at høre i NETTO . I sidste uge havde de en skæremaskine op til A4 str. på tilbud for 129,- kr...måske de stadig her nogle tilbage?

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : hifreak

Dato : 18-03-04 18:56

Hej Palle

Det vil jeg prøve så det godt, men glemte desværre at bestille en ærgligt )O;

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-04 18:59

I storbyerne var de væk samme dag.
Så du skal nok lidt ud på landet.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-03-04 12:10

Hej HiFreak,

Jeg sidder med Bilka avisen der gælder for næste uge ( mandag d. 22 marts - lørdag d. 27 marts ).
Hvis du kigger på side 61, har de en skæremaskine til Kr. 129,-.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : hifreak

Dato : 20-03-04 15:11

Hej Ivan tak for det (O;

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 15:13

Husk lige at den fra Bilka er til papir. Den klipper ikke den skærer.
Så hvis det er fotos bør du nok prøve med et gammelt billede først.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-04-04 16:09

Hej hifreak,

har du fået købt en?

Ellers er der lidt flere link's:
http://www.easytech.dk/p.asp/katId=247/id=1984/text=Linex_skaaeremaskine.html

Peach skæremaskine A4 - kr 299,95 http://www.bog-ide.dk/Default.asp?ID=320&GroupID=2056

http://www.nettorvet.dk/nettorvet/produkt_lst.asp?dept_id=295

Som du kan se er der mange muligheder.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : hifreak

Dato : 15-04-04 16:14

Hej

Jeg har ikke købt noget blev lidt i tvivl om hvad for noget jeg skal have da jeg skal bruge den til fotopapir og ikke papir og er bange for at den ødelægger papiret er der nogle der har prøvet at bruge sådan en maskine til foto, og i såfald den fra Linex ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 15-04-04 16:20

Du skal købe en ordentlig beregnet til foto - altså en rigtig klipper og ikke dem med en rulle.

Kommentar
Fra : hifreak

Dato : 15-04-04 16:36

refi er det ikke svært at klippe lige med sådan en kunne ikke forestille mig at det var speciel let eller er det bare mig ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-04-04 16:40

Hvis vi skal følge "Refi's" råd - kan du få en sådan til kr. 500,- alternativt kr. 380,- hvis du er medlem af Coop".

http://www.nettorvet.dk/nettorvet/show_product.asp?dept_id=295&pf%5Fid=4271522

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 16:48

Nej tværtimod - det er nemt at klippe lige.
Du kan jo se præcis hvor du klipper

Den IBM760 foreslår ser rigtig god ud til prisen.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 11-06-04 11:17

Hej HiFreak,

var det ikke snart på tide, at du lukkede spørgsmålet.

Mvh
Ivan

Godkendelse af svar
Fra : hifreak

Dato : 11-06-04 23:30

Tak for svaret refi sorry har helt glemt det spørgsmål ups røde ørere (o;