/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nephew Movieklip
Fra : gril
Vist : 566 gange
40 point
Dato : 18-03-04 17:10

Hejsa har Nephew kun lavet et nummer eller er de kommet med et album

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-04 17:16

Movieklip er en radiosingle og der er endnu ikke et album

De har dog tidligere lavet albums

her er deres hjemmeside
http://www.nephew.dk/pages/mnframe01.html

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 18-03-04 18:37

"We dont need you here" & "Wasted" er også to super fede numre.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 18-03-04 20:26

SEPPE har du "We dont need you here" & "Wasted" vis du har så kunde jeg godt tænke mig dem vis du kan sende dem til mig over Msn

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 19-03-04 09:10

http://www.nephew.dk/pages/mnframe01.html kan du under "elektronisk galleri" og derefter under "lyd" høre deres kommende single: "en wannabe Darth Wader" (udklip på 60 sek)

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 19-03-04 14:01

Tak for svaret sidal26.

Kommentar
Fra : Keysergracht

Dato : 25-04-04 11:45

ephew udgiver en cd til sommer med moviklip, en wannabe darth vader og nogle andre fede sange,,,,,,,,har kun udgivet 1 tidligere album "swimming time" år 2000....

knus Denise

Kommentar
Fra : Keysergracht

Dato : 25-04-04 11:45

ephew udgiver en cd til sommer med moviklip, en wannabe darth vader og nogle andre fede sange,,,,,,,,har kun udgivet 1 tidligere album "swimming time" år 2000....

knus Denise

Kommentar
Fra : Keysergracht

Dato : 25-04-04 11:45

ephew udgiver en cd til sommer med moviklip, en wannabe darth vader og nogle andre fede sange,,,,,,,,har kun udgivet 1 tidligere album "swimming time" år 2000....

knus Denise

Kommentar
Fra : champion

Dato : 17-06-04 20:11

Deres nye album kommer til at hedde USADSB, og udkommer d. 30 juni 2004