/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3210 batteri
Fra : Nikolaj_Zethner
Vist : 715 gange
50 point
Dato : 18-03-04 09:22

Batteriet på min Nokia 3210 er efterhånden ved at være godt brugt.
Er er nogen der ved hvor jeg kan få et nyt/nyere batteri til denne model
uden at skulle bruge en herregård på det ?
Og hvordan finder man egentlig ud af hvilken batteritype der passer til
den model man har - eller er det også et uoverskueligt gedemarked ligesom
så meget andet vedr. mobiltelefoner.

Nikolaj

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 18-03-04 09:25

Hej

Prøv her:
http://www.julemus.dk/eshop/product_info.php?products_id=2785

Med Venlig Hilsen

Nicolaj

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-03-04 09:26

Hej Nikolaj,

prøv at se denne side http://www.thansen.dk/products.asp?c=225923319&n=282746185#xy

Thansen har også forretninger flere steder i landet og de er flinke til at bytte, hvis der er problemer.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 18-03-04 09:28

Søg evt. på www.edbpriser.dk under mobil

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-03-04 09:34

Prøv at ringe til Århus radiolager!
http://www.aarhus-radio-lager.dk/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-03-04 09:53

Du kan få et her for 149 kr. Jeg har selv handlet med dem, og de er meget hurtig til at sende det. http://www.batterier.dk/

//bentjuul

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 18-03-04 10:18
Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-03-04 10:20

Min mand købte et fikst lille et i harald nyborg for en hund cirka.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-03-04 10:23

undskyld... det var i BilTema og det kostede 150.

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 18-03-04 10:47

Køb det billigt hos www.mobil1.dk

MVH Søren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-04 11:35

Husk for guds skyld at det skal være et originalt batteri.
Det er der desværre ikke mange af de billige der er.
Det er ikke rart hvis telefonen exploderer i hovedet på dig.
Men thansen´s har jeg nu aldrig hørt nogen klager over.

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 18-03-04 11:58

Lol refi, tror du virkelig at uoriginale batterier bare såen lige sprænger i luften. Teoretisk set er der større chance for at du vinder 7 rigtige i lotto

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-04 12:02

Ja - den teori skal du da have lov at have.
(men de 6 rigtige har jeg da prøvet - så hvem ved)

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 18-03-04 12:15

Du er da for sjov

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 18-03-04 13:57

Hvis det var mig ville jeg købe en ny telefon, det er for det meste billigst, og bedst når man skal have reservedele til sådan en gammel model som en Nokia 3210.

Rasmus91

Kommentar
Fra : Nikolaj_Zethner

Dato : 18-03-04 14:08

Jeg vil nu helst bare beholde den gamle, da der ikke er fast abonnement eller simlås på -
men tak for tippet.

Nikolaj

Accepteret svar
Fra : akaup

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-04 14:30

De har haft dem til 99 kr på tilbud hos T-Hansen, og det kan da være at de får det igen. Jeg har købt et batteri til min kærestes 3310, og det holdt mindst lige så godt som da det originale var nyt!
Biltema har det i deres katalog til 89 kr. - varenr. 31-313, men pt er deres netshop lukket! De har en butik i Aalborg og Næstved(tror jeg nok!)
Og til rasmus91: 3210 er den mest holdbare telefon jeg har haft til dato, og netop batteriet kan da fåes biligere end til mange nye telefoner!

Mvh. Andreas Kaup.

Godkendelse af svar
Fra : Nikolaj_Zethner

Dato : 18-03-04 14:36

Tak for svaret akaup.