/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Nupo-hvorhenne..??
Fra : nytcam
Vist : 499 gange
20 point
Dato : 17-03-04 21:09

Hejsa
Jeg ville høre om der er nogle der kunne fortælle mig hvor man kan købe Nupo slankepulveret
hennne i Aalborg..?

På forhånd tak....

Kommentar
Fra : 25

Dato : 17-03-04 21:18

Matas plejer at have produktet!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-03-04 21:18

Hejsa nytcam

Her i Odense har Føtex det næsten altid på tilbud.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : 25

Dato : 17-03-04 21:26

Jeg tror det er generelt i alle Føtex, og det kan da også være det er billigere end Matas.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-03-04 21:34

det er sku da utroligt at folk ikke bliver klogere........
alt det pulver virker sku da ikke en skid........

Kommentar
Fra : 25

Dato : 17-03-04 21:40

jo, men problemet er nok bagefter når man begynder at spise normalt igen. Derfor er jeg personligt holdt op med den slags, jeg er godt igang med anden kost og motion, og så til kontrol hos min læge hver 14. dag det næste års tid.

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 18-03-04 02:11

Hej
kan det ikke være noget psykologisk ved der,hvis man tror på det kan det da godt være det hjælper.

/manse

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 18-03-04 17:45

Kig ind på www.nupo.dk og meld dig til et gratis kursus,der er også et godt debatforum hvor der altid står om Nupo er på tilbud et eller andet sted.
Go' fornøjelse.

Helle

Kommentar
Fra : k1n1

Dato : 09-04-04 17:22

Nupo virker ikke når man stopper med at bruge det. Så bliver man fed igen. Prøv www.vaegtkonsulenterne.dk istedet. Nupo giver dig heller ikke de vitaminer, der er nødvendige.... Jeg har prøvet nupo: resultat +15 kilo ved ophør. Jeg har også prøvet de danske vægtkonsulenter.. resultat: -60 kilo - og det holder !!!

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 09-04-04 18:50

Hejsa,

Jeg har tabt 10 kg med Nupo som "kickstarter". Det gjorde jeg August sidste år. Jeg har holdt vægten fordi jeg har lagt min kost om,det giver jo sig selv,at man ikke bare kan spise som før efter et vægttab,der er jo en grund til at man har taget på. På den led findes der jo ikke nogen mirakler.

Helle

Kommentar
Fra : frkcille

Dato : 17-04-04 17:07

1000 tak Helle, dit link til Nupo siden har været meget hjælpsomt!

Cille